آموزش کسب پول از اینترنت ، استخدام

استخدام ، یافتن کار ، کسب پول و درآمد اینترنتی و خانگی

آموزش کسب پول از اینترنت ، استخدام

استخدام ، یافتن کار ، کسب پول و درآمد اینترنتی و خانگی

معرفی استخدام , اخبار و آگهی استخدامی و کاریابی ، راههای کسب درآمد و پول از اینترنت ، کارآفرینی , کسب درآمد خانگی , بازاریابی ، کسب درآمد از شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها ، کسب درآمد با فروش فایل , اشتراک گذاری , کوتاه کننده لینک ، کسب درآمد کلیکی , پاپ آپ , همکاری در فروش ، کسب درآمد برای زنان و دختران ، موفقیت , انگیزه و علاقه در کسب درآمد
پنجشنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۵، ۰۱:۵۴ ب.ظ

مصارف درمانی کریستال ها و سنگ ها

مصارف درمانی کریستال ها و سنگ ها

 در عصر جدید، خواص الکتریکی خانواده کوارتزها (در کوهی) به ثبت رسیده و از آنها در صنعت استفاده به عمل آمده است. در واقع، بدون بهره گیری از فرآورده های کوارتزی، هیچگونه رادیو، تلویزیون یا کامپیوتری وجود نداشت. خانواده کوارتزها، شامل کریستال ها، بلورها، آماتیس ها، کوارتزهای سرخ و دیگر سنگهای مشابه می شوند. زمانی که ، فشار بر این سنگها اعمال گردد، در قطب های سنگ، یک بار الکتریکی به وجود می آید....

استفاده از کریستال ها برای درمان بیماریها سابقه ای طولانی دارد. بشر از وقتی شروع به شناخت نیروهای زمین کرد، بتدریج با قدرت سنگهای مختلف برای مقاصد درمانی و شفای دردهای خود آشنا شد.

کاربرد کریستال ها برای درمان :

استفاده از سنگهای مختلف در بین ملل دنیا مرسوم است. در هرمنطقه از زمین سنگهای مختلفی یافت می شود وهریک ار اقوام کهن در آن منطقه برخی از آنها را شناخته و از قدرتهای آنها آگاهی یافته اند. درباره قدرت هر سنگ، داستانها و روایات مختلفی در بین همین اقوام پیدا میشود.

امروزه با نزدیک شدن کشورها و ملل مختلف بهم، امکان دسترسی به انواع سنگها برای همه ممکن است. با کمک برخی سنگها می توان شفای دردهای کهنه را تسریع کرد یا قدرتهای خوب را در وجود افراد تقویت کرد.

سنگ درمانی و خواص متافیزیک سنگ ها :

 در عصر جدید، خواص الکتریکی خانواده کوارتزها (در کوهی) به ثبت رسیده و از آنها در صنعت استفاده به عمل آمده است. در واقع، بدون بهره گیری از فرآورده های کوارتزی، هیچگونه رادیو، تلویزیون یا کامپیوتری وجود نداشت. خانواده کوارتزها، شامل کریستال ها، بلورها، آماتیس ها، کوارتزهای سرخ و دیگر سنگهای مشابه می شوند. زمانی که ، فشار بر این سنگها اعمال گردد، در قطب های سنگ، یک بار الکتریکی به وجود می آید. به همین دلیل است که بسیاری از افرادی که نسبت به انرژی سنگ، حساس و آسیب پذیر هستند به آرامی سنگی را روی موضع مورد نظر فشار می دهند یا آن را لمس می کنند.

خانواده کوارتز :

هم چنین، از خانواده کوارتزها برای ذخیره سازی اطلاعات استفاده به عمل می آورند و این دقیقا همان چیزی است که بومیان همیشه مدعی آن بوده اند. آیا امکان دارد که کریستال ها و بلورهایی که در سراسر جهان یافت می شوند، دارای سوابقی ثبت شده از تمام تمدن ها و کل طیف تجربه انسانی باشد؟

خوب، شاید چنین باشد، ولی ما هنوز موفق به یافتن شیوه ای برای برقراری ارتباط با سنگ ها به منظور کسب اطلاعات نشده ایم.

کتابهای متعددی به چاپ رسید ه اند که خواص شفابخش و متافیزیک سنگها را به صورت مبسوط و مشروح ذکر کرده اند.

اگر چه ، همواره باید به یاد داشته باشید که همه ما از شم و حس ششمی برخورداریم که بایستی ماورای اطلاعات خارجی از آن پیروی نماییم. هیچ سرچشمه و منبع بزرگتر و ارزشمندتری از شم و حس ششم خودتان وجود ندارد. مثلا، اگر احساس می کنید که به طور اتفاقی و ناخودآگاه ، به سمت سنگ خاصی جذب می شوید، احتمالا ، هادی درونتان یا حس ششم تان در تلاش است تا در شما انگیزه ای ایجاد کند تا آن را به دست آورید و همراه خود داشته باشید.

روان، ذهن، روح با جسمتان، کاملا خردمندانه عمل می کنند و شما را به سمت سنگی هدایت می کنند که بسامدها و تواترهای ارتعاشی اش با وجودتان سازگار و هماهنگ است. جسم شما دامنه الکترومغناطیسی و گرمای انرژی حاصله از سنگ را به حرکت در می آورد و هر چه تماس شما با یکدیگر بیشتر باشد، طنین و بازآوایی تان نزدیکتر و شبیه تر می شود.

گویی برای خود دوستی جدید و وفادار پیدا کرده اید، هر چه طول ارتباطتان به درازا بکشد، نتایج بهتر و مطلوب تری عایدتان می گردد.

مقالات مشابه سنگ درمانی :

تشعشع درمانی سنگها casa

کاربرد سنگ ها و کانی ها

سنگ درمانی و خواص سنگها و گوهرها

خواص درمانی و شفابخش زبرجد

خواص شفابخش و درمانی لابرادور ، سنگ ماه

خواص درمانی سنگ کهربا

خواص درمانی سنگها و گوهرها

خواص درمانی عقیق

خواص درمانی عجیب جواهرات و سنگ ها

خواص درمانی سنگ سودالیت

خواص درمانی سنگ کونزیت

سنگ درمانی با سنگ های شفابخش

تاریخ سنگ درمانی و گوهر درمانی

خواص عجیب درمانی سنگهای قیمتی و گوهرها

شیوه شارژ سنگ های درمانی

کاربرد سنگ های درمانی

فهرست سنگهای درمانی و شفابخش

سنگ درمانی

خواص سنگ درمانی و گوهرها

سنگ درمانی و خواص گوهرها

خواص درمانی طلا و نقره

سنگ درمانی و مراکز درمانی بدن

ماساژ درمانی با گوهرها

خواص درمانی روانی سنگهای قیمتی و گوهرها

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی