آموزش کسب پول از اینترنت ، استخدام

استخدام ، یافتن کار ، کسب پول و درآمد اینترنتی و خانگی

آموزش کسب پول از اینترنت ، استخدام

استخدام ، یافتن کار ، کسب پول و درآمد اینترنتی و خانگی

معرفی استخدام , اخبار و آگهی استخدامی و کاریابی ، راههای کسب درآمد و پول از اینترنت ، کارآفرینی , کسب درآمد خانگی , بازاریابی ، کسب درآمد از شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها ، کسب درآمد با فروش فایل , اشتراک گذاری , کوتاه کننده لینک ، کسب درآمد کلیکی , پاپ آپ , همکاری در فروش ، کسب درآمد برای زنان و دختران ، موفقیت , انگیزه و علاقه در کسب درآمد
شنبه, ۲۹ آبان ۱۳۹۵، ۱۰:۳۹ ق.ظ

تاریخچه زودیاک در مصر باستان

تاریخچه زودیاک در مصر باستان

زودیاک نشان دهنده 12 صور فلکی که ما با ان اشناهخستیم و 36 صورفلکی سیستم مصریها Decans که به ازای هر 10 روز یک سمبل داشته است هست...

در مورد زودیاک ما باید اول به به بابلین اشاره کنیم که در فسمت عراق کنونی زندگی میکردندانها علایم و مسایل ستاره شناسی ...

در مورد زودیاک ما باید اول به به بابلین اشاره کنیم که در قسمت عراق کنونی زندگی میکردندانها علایم و مسایلستاره شناسی را روی خاک رس رسم ثبت میکردند که جند تایی از انها توسطباستان شناسها از خاک در اورده شده. و اولین استفاده از زودیاک در قرن 5قبل از میلاد بودبعد از ان زودیاک از بابلیان به سمت یونان و مصر پخش شد.

قدیمی ترین زودیاک موجود مروبط به مصریها به نام Dendera Zodiac هست کهبر روی سنگ شن هست و در معبد hathor در دندرا پیدا شد. و در حال خاضر درموزه لور پاریس نگهداری میشود و مروبط به قرن اول قبل از میلاد هست.

این زودیاک نشان دهنده 12 صور فلکی که ما با ان اشناهخستیم و 36 صورفلکی سیستم مصریها Decans که به ازای هر 10 روز یک سمبل داشته است هست.

زودیاک دیگر نشان دهنده خدایان اسمان هست که بر روی در تابوتی در West Thebes پیدا شد که مهره ان با سمبلها محاصره شده است و در حال حاضر درموزه انگلیس نگه داری میشود.

و یکی از بزرگترین ستاره شناسها Ptolemy بوده که ستاره شناس و جعرافیدان معروف بوده. که زودیاک را در کتاب خود به نامAlmagest توضیح داده واین کتاب تا قرن 16 هجری پیشرو بوده و اموزش داده میشده.

ولی یک نظریه پروفسور روسی هست که میگوید زودیاک در اول 12 سمبل نبودهبلکه 4 تا بوده نقطه اعتدال بهاری نقطه انقلاب تابستانی اعتدال پاییزی وانقلاب زمستانی.

Gurshtein عقیده داشت که این زودیاک مروبط به 5000 سال قبل از میلاد است و زودیاک بر روی این چهار صورت فلکی بوده:

Gemini - اعتدال بهاری

 Virgo -  انقلاب تابستانی

 Sagittarius - اعتدال پاییزی

Pisces - انقلاب زمستانی

و بعد از دو هزار سال پیشرفت عل ستاره شناسی بالاخره در سال 3000 قبل از میلاد تغییر کرده و به صورت:

 Taurus-  اعتدال بهاری

 Leo-  انقلاب تابستانی

 Scorpius-  اعتدال پاییزی

 Aquarius-  انقلاب زمستانی

و باز بعد از 2000 سال

 Aries-  اعتدال بهاری

 Cancer - انقلاب تابستانی

Libra-  اعتدال پاییزی

 Capricornus-  انقلاب زمستانی

که البته این یک فرضیه هست که بر اساس اندازه این صور فلکی بوجود امدهمثلا چهار صور فلکی اول از چهار تای دومم بزرگترند و به همین ترتیب.در هر صورت ممکنه که این ایده درست باشه چون در مورد اسطرلابی که درموزه انگلیس نگهداری میشود اون نوشن دهنده تقریبی زودیاک هست و 8 صورتفلکی را نشان میدهد به حای دوازده تا... و تاریخ مروبط به قرن هفتم قبل ازمیلاد است که شاید نشان دهده زودیاک با هشت صورت فلکی در سال 3000 قبل ازمیلاد باشه.

مقالات دیگر زودیاک :

سمبل برای زودیاک

زودیاک

۹۵/۰۸/۲۹

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی