آموزش کسب پول از اینترنت ، استخدام

استخدام ، یافتن کار ، کسب پول و درآمد اینترنتی و خانگی

آموزش کسب پول از اینترنت ، استخدام

استخدام ، یافتن کار ، کسب پول و درآمد اینترنتی و خانگی

معرفی استخدام , اخبار و آگهی استخدامی و کاریابی ، راههای کسب درآمد و پول از اینترنت ، کارآفرینی , کسب درآمد خانگی , بازاریابی ، کسب درآمد از شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها ، کسب درآمد با فروش فایل , اشتراک گذاری , کوتاه کننده لینک ، کسب درآمد کلیکی , پاپ آپ , همکاری در فروش ، کسب درآمد برای زنان و دختران ، موفقیت , انگیزه و علاقه در کسب درآمد
دوشنبه, ۲۲ آذر ۱۳۹۵، ۰۸:۲۷ ق.ظ

طلای سفید و پلاتین

طلای سفید و پلاتین

طلای سفید که فلز محبوب دیوید یرمان (David Yurman) و طرفداران مونث متمول وی در سراسر دنیا به شمار می‌رود، بیش از آنچه انتظار می‌رفت محبوبیت کسب نمود و حتی موجب چند برابر شدن بازار تقاضا شد....

در باره طلای سفید حقایق معینی وجود دارد که نیاز به توضیح ندارد. بیشتر عروس‌ها تمایل خاصی به انتخاب (Platinum)‌‌‌ نشان می‌دهند ...

درباره طلای سفید حقایق معینی وجود دارد که نیاز به توضیح ندارد. بیشتر عروس‌ها تمایل خاصی به انتخاب پلاتین (Platinum)‌‌‌ نشان می‌دهند و اغلب مشتریان پیرو مد روز، عاشق جواهرات طلای سفید ایتالیایی هستند. به هر حال امروزه، حقایق جدیدی در مورد جواهرات کشف شده که موجب بهت و حیرت خرده‌فروشان سنتی نسل گذشته شده است.

 به عنوان نمونه، نقره (Silver) و استیل (Steel) را نه فقط با سنگ‌های نیمه قیمتی بلکه با سنگ‌های قیمتی سوپر (Super-Precious Gems) جفت می‌کنند. اجبار مجموعه‌ای از عوامل همچون تأثیر سایر بخش‌های صنعت، مد و عقب‌نشینی اقتصادی اخیر که از سال‌ها قبل به عنوان گرایشی فرعی در طراحی جواهرات ایجاد شده، منجر به ظهور و پیدایش حرکتی اصولی به سوی ارائه مفهومی جدید از جواهرات سفارشی (Fine Jewelry) شده که کمتر سنتی است. درخشش و رواج استفاده از نقره مدیون ازدیاد طراحان جواهرات نقره استرلینگ (Sterling Silver Jewelry) است.

طلای سفید که فلز محبوب دیوید یرمان (David Yurman) و طرفداران مونث متمول وی در سراسر دنیا به شمار می‌رود، بیش از آنچه انتظار می‌رفت محبوبیت کسب نمود و حتی موجب چند برابر شدن بازار تقاضا شد. دو سال پیش بود که یرمان Yurman با ارائه سیلور آیس کالکشن (Silver Ice Collection) زمینه جدیدی را در این سبک عرضه نمود و امسال نیز با مطرح کردن ایده تلفیق ترکیب نقره با الماس ، اذهان عمومی را به خود مشغول داشته است.

 به عنوان مثال رابرت لی موریس (Robert Lee Morrids) اخیرا کلکسیون کرسته ویر (Crested Wave Collection) را به بازار ارائه کرده است. این کلکسیون ترکیبی از تندیس‌های استرلینگ (Sterling) نمای وی (چندین دهه مد بود) و الماس است (او از سه سال پیش استفاده از الماس را در کارهای سفارشی خود باب کرد).

 گفته می‌شود، این خط تولیدی جدید متناسب با قدرت اقتصادی کنونی جامعه است و ارائه محصولات مزین به الماس مختص بانوانی است که عادت به خرید اجناس لوکس و تجملی دارند و در مقابل استفاده از فلز استرلینگ (Sterling) برای برآوردن نیاز افرادی است که مایل به خرید اجناس کم‌بهاترند.

از آن جمله می‌توان کاف براسلت‌های Cuff Bracelet مورد توجه موریس را نام برد که هم مزین به الماس بوده و هم کاری از یک طراح معروف به شمار می‌روند ولی به قیمت خرده‌فروشی ۵۹۵ دلار عرضه می‌شوند. امروزه، بسیاری از شرکت‌ها اقدام به ترکیب نقره با سایر مواد قیمتی- و نه لزوما سنگ‌های قیمتی- می‌کنند.

از آن جمله می‌توان ارائه مجموعه جدید پاریس کالکشن Paris Collection از میکی‌موتو Mikimoto را نام برد که در این مجموعه از آلیاژی از نقره و پلاتین بهره جسته و نتیجتا به نوعی فلز خاکستری درخشان و پرجلا دست یافته که تضاد زیبایی با رنگ سفید مروارید ایجاد نمود. لازم به ذکر است که برمیودز Berrmudes که یک شرکت طراحی فرانسوی است با آلیاژی مشابه ترکیب نقره و پلاتین کار می‌کند.

کوین جی لین Kevin J. Lane معاون اول بازاریابی خرده‌فروشی میکی‌موتو می‌گوید: اخیرا شرکت، برای اثبات گرایش خود به سوی ارائه محصولات مدرن‌تر و متنوع‌تر اقدام به ارائه و تولید خط جدیدی از محصولات نموده است. ارائه این رنگ ترکیبی جدید که ردی نمایان از به کارگیری آلیاژ را القا می‌کند ـ  بویژه در تضاد با مرواریدها ـ موجب جذب فزاینده سفارشات از سوی بانوانی شد که از مد روز آگاهند و به‌این روند مهم وقوف کامل دارند.

لین می‌گوید: ایجاد هماهنگی و ترکیب میان جواهرات و مد، کوتاهترین راه برای دستیابی به قله رفیع موفقیت است و این بخشی از تلاش‌های متداوم ما در جهت این هدف مهم است که میکی‌موتو را با عنوان مارکی به جهانیان معرفی نماییم که گرایشات مطابق مد روز را همواره مد نظر دارد.

مطالب مشابه:

شیوه شناخت طلای تقلبی

تفاوت تیتانیوم و طلای سفید

مقایسه پلاتین و طلای سفید

سنگ قیمتی اوپال سفید شیریmilkey white opal

ویژگی و کاربرد پلاتین

شناخت پلاتین

خواص کانی های پلاتین

تاریخ پلاتین

کانسارهای پلاتین

ویژگی پلاتین

خواص پلاتین

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی