آموزش کسب پول از اینترنت ، استخدام

استخدام ، یافتن کار ، کسب پول و درآمد اینترنتی و خانگی

آموزش کسب پول از اینترنت ، استخدام

استخدام ، یافتن کار ، کسب پول و درآمد اینترنتی و خانگی

معرفی استخدام , اخبار و آگهی استخدامی و کاریابی ، راههای کسب درآمد و پول از اینترنت ، کارآفرینی , کسب درآمد خانگی , بازاریابی ، کسب درآمد از شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها ، کسب درآمد با فروش فایل , اشتراک گذاری , کوتاه کننده لینک ، کسب درآمد کلیکی , پاپ آپ , همکاری در فروش ، کسب درآمد برای زنان و دختران ، موفقیت , انگیزه و علاقه در کسب درآمد
دوشنبه, ۶ دی ۱۳۹۵، ۰۹:۰۲ ق.ظ

جواهرات مدل‌ فصل

جواهرات مدل‌ فصل

فرا رسیدن فصل پاییز، این سنگ کارنلین است که مورد توجه قرار خواهد گرفت. نمونه‌های زرد و صورتی رنگ الماس و ترکیبی از آنان با انواع سفید رنگ الماس، همانند مدل‌هایی از“سیمون.جی” Simon G. ، توجه طرفداران مد را به خود جلب خواهدنمود....

با سپری شدن فصل بهار و برگزاری نمایشگاه‌های متعدد در داخل و خارج، خرده‌فروشان تأثیر شرایط مزبور را بر خرید منطقی بیش ...

با سپری شدن فصلب هار و برگزاری نمایشگاه‌های متعدد در داخل و خارج، خرده‌فروشان تأثیر شرایط مزبور را بر خرید منطقی بیش از خرید محتاطانه ارزیابی می‌کنند. علی‌رغم ذخایر فراوان موجود که دستیابی خرده‌فروشان به نمونه‌های جدید را به تأخیر انداخته است،
به تازگی مدل‌های ویژه در هنگام تعطیلات، موضوع با اهمیتی محسوب می‌شود. برای نمونه، الماس در زمان کریسمس باحضور خود در رنگ‌های گوناگون و یا به همراه سنگ‌های قیمتی اوپاک Opaque ، هنوز نیز مانند همیشه سبب رونق بازار می‌شود. فیروزه و مرجان درهمه جا به فروش رفته و خرده‌فروشان در اندیشه عرضه سنگ‌های قیمتی دیگری باجلوه، رنگ و تراش‌هایی متفاوت هستند.
طلای زرد بار دیگر جایگاه ویژه خود را می‌یابد، اگرچه سرعت بازگشت آن در برخی مکان‌ها، کمتر از حد مورد انتظار، احساس می‌شود.
 طعم پرتغال
نحوه به کارگیری رنگ و ترکیب، به راستی توجه همگان را به سوی آثار دبورا آرمسترانگ Debourah Armstrong’s جلب کرده است. مهارت وی در انجام ریزه‌کاری‌ها، استفاده از رنگ وکاربرد سنگ‌های قیمتی مانند کارنلین Carnelian بسیارچشمگیر است.
از نظر او وجود سنگ‌هایی مانند کارنلین، مرجان Coral و دیگر نمونه‌ها، تأثیر به‌سزایی بر کار او داشته‌اند. سنگ‌هایی که در قلمرو و مکان سکونت او یافت می‌شوند و سیمای مردمان اسکاتلندی - ایرلندی یا انگلیسی‌ تبار را باداشتن پوستی لطیف و کک و مک‌دار و موهایی قرمز رنگ و چشمانی بادامی به رنگ قهوه‌ای سوخته، با وجود خود مزین می‌سازند. او موفقیت خود را در پنج سال گذشته، مدیون کاربرد “سیترین” Citrine می‌داند، ضمن آنکه به اهمیت کاربرد الماس‌های “کنیاک” Cognac و دیگر سنگ‌های گرانبها نیز واقف است.
همچنین فروش سنگ فیروزه را مشکل دانسته و معتقد است که این جواهر برای زنانی که پوست گندمگون یا تیره‌تری دارند، مناسب‌تر است. در طی شش ماه گذشته، مدل‌های جدید طلای دورنگ طرفداران بسیاری داشته است. کاربرد پلاتین و منیزم هنوز در ساخت جواهرات نامزدی و عروسی با اهمیت تلقی می‌شود.
باربارا دوس، جواهرفروش کالیفرنیایی می‌گوید: به رنگ، ریزه‌کاری‌ها و سنگ‌های گرانبهایی که در نزد جوانان و میانسالان از محبوبیت ویژه‌ای برخوردارند، همواره علاقه داشته‌ام. کاربرد فیروزه در طرح‌های عادی و جالب باموفقیت همراه بوده است.
اما از نظر من، با فرا رسیدن فصل پاییز، این سنگ کارنلین است که مورد توجه قرار خواهد گرفت. نمونه‌های زرد و صورتی رنگ الماس و ترکیبی از آنان با انواع سفید رنگ الماس، همانند مدل‌هایی از“سیمون.جی” Simon G. ، توجه طرفداران مد را به خود جلب خواهدنمود. ما همچنین تعدادی از جواهرات رنگی و تراش‌خورده منحصر به فرد“اسپسارتیت گارنت” SpessartiteGarnet را خریداری کردیم. یکی از قطعات چشمگیر آن حلقه “مندارینگارنت” Mendarine Garnet است که ۱۴ قیراط وزن دارد.
جریان تجارت با فرازو نشیب روبه‌رو بوده است و ما در قلمرویی به سر می‌بریم که مشتریان بسیاری در آن با بازارهای عمده‌فروشی و اینترنت ارتباط دارند. از این جهت محتاطانه‌تر اقدام به خرید کرده‌ایم.
 رنگی دیگر از طلا
تری جنسن خرده‌فروشی دیگر می‌گوید: احتمالاً طلای زرد بخش اعظم مجموعه جواهرات من‌ راتشکیل می‌دهد. هرچند مدتی طول می‌کشد تا نظر مشتری به آن جلب شود. ممکن است کاربرد سنگ‌های خاصی را در ترکیب با فلزات سفید رنگ متناسب‌تر قلمدادکنیم، اما مشتریان به دلایلی بیشتر تحت تأثیر طلای زرد قرار می‌گیرند.
با حضور در منطقه‌ایمسکونی با گرایشات مشتریان نسبت به نمونه‌های جدیدی ازجواهرات آشنایی یافتیم. برای نمونه، یکی از خریداران می‌گوید: من“ماتیولی”Mattioli را مدتی است که مناسب تشخیص داده‌ام زیرا جواهری تمام عیار و رویایی است، به گونه‌ای که بدون آن که چندان عجیب و غریب برسد، شگفت‌انگیز جلوه می‌کند. با این که رنگ صورتی اهمیت بیشتری می‌یابد اما نظر ما نیزتنها متوجه الماس‌های صورتی رنگ نمی‌شود.
 تجارتی موفقیت‌آمیز با جواهراتی دورنگ
“ساندارشوگر”، فروشنده جواهر در مریلند می‌گوید: مجموعه جواهرات میسونیMissoni در کل، مجموعه‌ای باورنکردنی و خارق‌العاده به شمارمی‌آید. جواهراتی که علاوه بر داشتن زیبایی، بیش از نمونه‌های دیگر شگفت‌انگیزبه نظر می‌رسند. من قطعات جدید “جودیث ریپکا” Judith Ripka راکهدر قالب نقره و طلا عرضه می‌شوند، دوست دارم. هم‌اکنون تعدادی از قطعات نقره او را می‌فروشیم. به هر حال نمونه‌های دورنگ نیز شهرت یافته وخریداران بسیاری را به خود جلب می‌نمایند.
همچنین تلاش ما درجهت هماهنگی با نیازهای زمان معاصر معطوف به عرضه جواهراتیاست که می‌توانید در طی روز از آنان استفاده کنید. نمونه آن قطعاتی استکه از سوی “دیوید مولینا” David Molina ارائه شده است. همچنین مقادیر قابل توجهی جواهر را از زیدو Zydo خریداری کردیم. اکنون جواهرات الماس نشان و سفایر را نیز به میزان بسیار عرضه می‌کنیم.
“کی لینسوئینی” جواهرفروش کالیفرنیایی می‌گوید: “چیمنتو”،“Chimento”،‌ همانقدر که بسیار مدرن تلقی می‌شود، طرحی بسیار کلاسیک نیزبهشمار می‌آید.
بافت سبد مانند وقطعات دورنگ، بسیار زیبا جلوه می‌کنند. کلکسیون “نوویو”Nouveav ۱۹۱۰، به راستی سبب حیرت و تعجب ما شده بود. از نظر منیکیاز نمونه‌های بسیار قابل توجه آن، قطعه گلدار فوق‌العاده جذابی بود.ماواقعاً شاهد افزایش علاقه نسبت به جواهرات قدیمی و سنتی هستیم.
 اثری برجسته
استل کوچ می‌گوید:من به دنبال نمونه‌هایی کمیاب و منحصر به فرد برای مشتریانمهستم. کلکسیون‌های عظیم و جذاب و دیدنی که قیمت‌های مناسبی نیزدارند، نظر مشتریان مرا جلب می‌کند.
گردنبندی از مرواریدفرش واتر را همراه با صدف شفاف آن خریداری نمودم که برایگالری هنر معاصر ریچارد ترگر در پاریس طراحی شده بود. همچنین تعدادیگردنبند مزین به دانه‌هایی از سنگ‌های قیمتی خریدم. طرح سنگ‌ها از شکل مدون و مشخصی پیروی نمی‌کرد اما رنگ‌آمیزی آن فوق‌العاده جذاب به نظرمی‌رسید.
 مرواریدهایی با طرح‌هایی پرپیچ و تاب
گرگ توپی ازنیومکزیکو می‌گوید: یکی از طرفداران واقعی تولیدات “الماسی در مروارید”هستم. از این رو کار خود را با تنها مروارید “فرش واتر چینی” موجود آغازکردم. اکنون شرکت ما مجموعه جدیدی از مرواریدهای تاهیتی را عرضه می‌کند.تولیدات شرکت ما در ارائه طرح‌های نوین خود، از آثار کلاسیک نیز بهره می‌جوید.
تلاش بسیاری برای عرضه مجموعه‌های بی‌نظیر صورت می‌گیرد. طراح مؤسسه من همچنین یک نقاش حرفه‌ای است، لذا در کنار بخش جواهرفروشی یک گالری نقاشی نیز داریم که تابلوهای او در آن به نمایش گذاشته می‌شود.

مقالات مشابه جواهرات:

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی