آموزش کسب پول از اینترنت ، استخدام

استخدام ، یافتن کار ، کسب پول و درآمد اینترنتی و خانگی

آموزش کسب پول از اینترنت ، استخدام

استخدام ، یافتن کار ، کسب پول و درآمد اینترنتی و خانگی

معرفی استخدام , اخبار و آگهی استخدامی و کاریابی ، راههای کسب درآمد و پول از اینترنت ، کارآفرینی , کسب درآمد خانگی , بازاریابی ، کسب درآمد از شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها ، کسب درآمد با فروش فایل , اشتراک گذاری , کوتاه کننده لینک ، کسب درآمد کلیکی , پاپ آپ , همکاری در فروش ، کسب درآمد برای زنان و دختران ، موفقیت , انگیزه و علاقه در کسب درآمد
شنبه, ۱۱ دی ۱۳۹۵، ۰۷:۴۲ ق.ظ

علاقه به طلا و جواهر

علاقه به طلا و جواهر

زنان همواره نسبت به این فلز ارادت خاصی داشته‌اند. حتی در گذشته حدود۵۰۰۰سال پیش (قبل از آنکه کلئوپاترا ساخت گردنبند‌ها و حلقه‌های طلایخـود را سفارش دهد) زنان خود را به انواع و اقسام طــلاجــاتمـی‌آراستنـد. کـاربـرد طلاجات سبب می‌شود که احساس شادی و اعتماد به نفس،محبت و عاطفه تقویت شود

بی تردید طلای خالص نیروی "مایداس"Midas را در شما زنده می‌کند به‌طوری‌که با لمس هر یک از اشیاء، آن‌ها تبدیل به طلا ...

بی تردید طلای خالص نیروی "مایداس"Midas را در شما زنده می‌کندبه‌طوری‌که با لمس هر یک از اشیاء، آن‌ها تبدیل به طلا می‌شوند! این جملهکه بیشتر شبیه آگهی است دربارهِ دوبی به عنوان اولین مرکز تجارت این فلزگرانبها در قالب اشکال گوناگون و مرکز تجمع بیشترین مراکز فروش طلا درجهان است.

مکانی که در آن عدم حضور نگهبانان و نیروهای امنیتی بیش از برق و درخششفلزی وسوسه برانگیز نظر شما را به خود معطوف می‌سازد. به ویژه آنکه دوبیسالانه با ورود سیصد تن طلا، یکی از ده خریدار مشهور جهان و همچنین دومینو بزرگترین وارد کننده جواهرآلات ترکیه و ایتالیا (بعد از آمریکا) نیزبه‌شمار می‌آید.

حداقل از هر ۱۰ نفر ۸ نفر از افرادی که به دوبی سفر می‌کنند بخشی ازسرمایه خود را اختصاص به خرید طلا می‌دهند. تضمین این فلز گرانبها درمقابل هر نوع خطر از جمله کلاهبرداری، تقلب و ... و اطمینان خاطر ناشی ازخالص بودن آن از جمله مواردی هستند که نظر مشتریان را به خود جلب می‌کند. رعایت اصول فوق از سوی هر فروشنده‌ای ضروری است و هر نوع بی‌توجهی اخراجاو را از این کشور در پی‌خواهد داشت. چنین شرایطی براستی در جهان نادر استبه‌طوری‌که در خرید طلا همانند سبزیجات هیچگونه تردیدی به خود راه نخواهیدداد و با آرامش کامل این عمل صورت می‌پذیرد.

پـرسـش کـه در اینجـا مطـرح مــی‌شــود آن اســت کــه چـگونه ممکن استافرادی که زمانی به صـیـد مروارید و مـــاهـیـگـیــری اشتغال داشته‌اند تااین حد شیفته طلا شوند؟

در پاسخ می‌توان گفت از همان زمان که دوبی تجارت طلا را رونق داد وتبدیل به شاهراه تجاری طلا در سطح بین‌المللی شد در نقش توزیع کننده مجددو بزرگترین و قابل اعتماد‌ترین منطقه برای تجارت طلا و جواهر ظاهر شد و باوجود آنکه تجارت خطرناکی را آغاز کرده بود از نظر خالص بودن طلای موجود بهعنوان کشوری نمونه به شهرت دست یافت.

کارخانه‌های مجاور "شارجه”۴۹۹ تن طلاجات سالانه تولید می‌کنند. از اینمیزان ۸۰ درصد توسط بازدید کننده‌ها خریداری می‌شود، مشتریانی که سفر بهدوبی را بدون بازدید از "گلدسوق"Gold Soukبی فایده می‌دانند.

گـلدسوق یکی از بزرگترین بازارهای خرده‌فروشی طلا در جهان در "دیـرا" Deira واقع است و در آن یافتن هرنوع قلم طلا از شمش گرفته تا جواهراتی کهبه طرز ماهرانه‌ای ساخته شده‌اند و سنگ‌های گرانبها و مروارید میسر است. مکانی که در آن شاهد اقسام مختلف فعالیت در زمینه عرضه طلا هستیم در نتیجهبر اساس یک معادله ساده ریاضی و با توجه به طلای مرغوب دوبی و حاکمیتبازار آزاد و عملا‌ً عدم دریافت مالیات، معامله در اصل به نفع خریدار تماممی‌شود.گـفته می‌شود همواره ۱۰ تن طلا در ۴۰۰ مرکز فروش در اختیار فروشندگان “گلدسوق” است.

میزان فروش طلاجات در منطقه Vak معادل ۴۱ تن است و عرضه این مقدار عظیمناشی از خرید فراوان توریست‌ها در منطقه است. در زمان برگزاری نمایشگاهدوبی و تنها در همان ماه بیش از ۹ تن طلاجات به فروش می‌رسد. یک سمبل نیم‌دایره از طلا به عنوان نشان مرزی با ۹۰ متر عرض و ۹ متر ارتفاع و یک قابمرکزی به ارتفاع ۸ متر دوبی را به عنوان مرکز اقتصادی طلا و محل تقاطعتمامی مسیرها به سمت "سوق" Souk معرفی می‌کند.

 زنان، طلا دوستانی صمیمی

زنان همواره نسبت به این فلز ارادت خاصی داشته‌اند. حتی در گذشته حدود۵۰۰۰سال پیش (قبل از آنکه کلئوپاترا ساخت گردنبند‌ها و حلقه‌های طلایخـود را سفارش دهد) زنان خود را به انواع و اقسام طــلاجــاتمـی‌آراستنـد. کـاربـرد طلاجات سبب می‌شود که احساس شادی و اعتماد به نفس،محبت و عاطفه تقویت شود.

واقعیت امر آن است که جواهرات سنگین قدیمی حالا جای خود را به نمونه‌های سبک و بسیار شیک و زیبا داده‌اند. امروزه جواهرات را می‌توان به مدل‌های ویژه محیط‌کار، شب و مختص بهتعطیلات آخر هفته طبقه‌بندی کرد. در نتیجه برای هر زمانی نمونه‌هایی مناسبطراحی شده است. طلا با توجه به جاذبه‌ای همیشگی با هر نوع رنگ پوستیمطابقت دارد.

خرید طلا احساس امنیت را در فرد به‌وجود می‌آورد و افراد آن را به نوعیدارایی تلقی می‌کنند. از این‌رو در دوران سختی همواره قابل استفاده است.

 برخی حقایق درباره طلا

طلا قدیمی‌ترین فلز گرانبها شناخته می‌شود. هیچکس نمی‌تواند تاریخ دقیقاستفاده انسان از آن را تعیین کند، اما معمولا‌ً کاربرد آن را به ۵۵۵۰۰سال پیش نسبت می‌دهند. به خاطر طلا جنگ‌ها و پیروزی‌ها و شکست‌های فراوانیدر تاریخ ثبت شده‌است.

طلا رنگ زرد دلفریب و دوست‌داشتنی‌ای دارد. لغت طلا از واژه سانسکریت "جوال" Jval و کلمه قدیمی "جئولو( " Geoloبه معنای زرد) اقتباس شده‌است. مصریان باستان طلا سازان ماهری بودند به‌طوری‌که از طریق چکش‌کاریورقه‌های ظریفی از طلا را تولید می‌کردند.

طلا فلزی جاودان، زیبا و مفید است و هرگز پوسیده نمی‌شود. در تمامیاعصار طلا نسبت به دیگر فلزات برتری خود را حفظ کرده است و به عنوانذخیره‌ای با ارزش در مقابل هرگونه آسیب و مصائب ایستادگی نموده است.

ترکیب شیمیایی: "آیو"Auاز واژه لاتین به معنای “فجر طلا” یا سپیده‌دم تابناک و روشن اقتباس شده است

مقالات مشابه طلا:

تاثیر رنگ‌های شاد در طراحی گوهرها و جواهرات

فواید انگشتر و جواهرات قیمتی

آموزش شناخت سنگ های قیمتی و جواهرات

خرید جواهرات عروسی

اوزان طلا و جواهر

قدمت طلا و جواهر

جواهر ساز هنرمند و مبتکر

زمرد : جواهر عشق و جاودانه

تاریخچه زرگری و جواهر سازی

آموزش جواهر سازی

جواهر و گوهر شناسی

احجار کریمه ، گوهر ، جواهر،سنگ های قیمتی

عکس انواع تراش جواهر و گوهرها

عکس موزه جواهر - تصاویر البیت آلبیت

خواص سیترین ، گوهر زنان

خواص گوهرها و سنگ های قیمتی برای زنان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی