آموزش کسب پول از اینترنت ، استخدام

استخدام ، یافتن کار ، کسب پول و درآمد اینترنتی و خانگی

آموزش کسب پول از اینترنت ، استخدام

استخدام ، یافتن کار ، کسب پول و درآمد اینترنتی و خانگی

معرفی استخدام , اخبار و آگهی استخدامی و کاریابی ، راههای کسب درآمد و پول از اینترنت ، کارآفرینی , کسب درآمد خانگی , بازاریابی ، کسب درآمد از شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها ، کسب درآمد با فروش فایل , اشتراک گذاری , کوتاه کننده لینک ، کسب درآمد کلیکی , پاپ آپ , همکاری در فروش ، کسب درآمد برای زنان و دختران ، موفقیت , انگیزه و علاقه در کسب درآمد
شنبه, ۹ بهمن ۱۳۹۵، ۰۷:۵۸ ق.ظ

الماس جواهر عاشقانه جهان

الماس جواهر عاشقانه جهان

دی بیرز بزرگ ترین تولیدکننده الماس جهان است. بیش از ۴۰ درصد الماس هاس تراش نخورده که در سطح جهانی معامله می شوند ...

دی بیرز بزرگ ترین تولیدکننده الماس جهان است. بیش از ۴۰ درصد الماسهاس تراش نخورده که در سطح جهانی معامله می شوند از ۲۰ معدن آفریقایی به دست می آید.

۲۵۰ گوهرشناس به منظور بررسی ذخایر جدید به بحث در باره امکانات و شیوه های مدرن جهت به کارگیری آن ها می پردازند. بخش بازاریابی " دی بیرز " دیتی سیDTC  بیش از نیمی از تولیدات الماس جهان را به فروش می رساند.به طورتقریبی ۲۲۰۰۰ نفر در بیش از ۱۹ کشور در سطح بین المللی برای گروپ Group کار می کنند.

در مجموع صنعت الماس ۲ میلیون نفر را تحت پوشش خود قرار دادهاست.

در نزد بسیاری از کشورها مانند بوتسوانا، نامبیا و آفریقای جنوبی این کریستال گرانبها بر اقتصاد ساکنین کشورها تاثیر بسزایی دارد. در بوتسوانا،حفاری الماس سالانه معادل ۰۰۰/۳۰ قیراط بازدهی دارد و این شرایط انگیزه اقتصادی موثری در جذب نیروی کار در این بخش محسوب می گردد و حدود ۸۰ درصدصادرات و ۴۲ درصد تولیدات ناخالص داخلی را تشکیل می دهد.

 از سال ۱۹۶۹همکاری بین این‌شرکت و بوتسوانا پیشرفت اقتصادی را تضمین می کند. بدون تجارت الماس این گونه ملت ها هرگز قادر به ساخت بیمارستان ، جاده و مدرسهوغیره .... نبودند.

بیش از ۹۰ درصد از ۵۰۰۰ کارگر،کارکنان محلی هستند.به علاوه " دی بیرز گروپ " برا ی آموزش کارکنان خود وتهیه تجهیزات مدرنسرمایه ای در نظر می گیرد. حفاظت از محیط زیست به هنگام حفاری موضوع دیگریاست که مد نظر شرکت قرار می گیرد. برای مثال هم اکنون یک کشتی فضایی بسیارپیشرفته مشغول بررسی ذخایر جدید آفریقای جنوبی است، که در آن از ابزارپیشرفته ارزش ۵/۵ میلیون یورو استفاده می شود.

این شرکت هم چنین در جنگ ومقابله با ایدز پیشگام بوده است. گروپ کل هزینه های معالجه کارکنان وکسانی که مبتلا به این ویروس شده اند را می پردازد.در پاسخ به شرایط موجودجنگ داخلی در برخی کشورها، دی بیرز در ماه مه سال ۲۰۰۰ عملیات کیمبرلی راآغاز نمود تا به این طریق با تجارت الماس تراش نخورده مبازره کند ونیروهای مسلح را از نظر مالی تامین نماید.

 سیستم ارایه گواهی نامه که به کمک سازمان ملل دولت های تولید کننده و مصرف کننده و سازمان غیر دولتی بهاجرا درآمد، بسیار سخت و دقیق تنظیم شده و موفق بوده است. عنوان " الماسهای خونین " با توجه به این شرایط حتی ابزار تولید جهانی الماس های تراشنخورده به خود اختصاص نمی دهد.

مقالات مشابه الماس :

الماس‌های کیمبرلی

الماس صورتی گوهری محبوب

خصوصیات نوری الماس

الماس جواهری یکتا

شیوه اندازه گیری الماس

معرفی الماس کوه نور

شناخت الماس

شناخت الماس و درجه‌بندی الماس Daimond Grading

شناخت و تشخیص الماس

الماس، نماد جاودانگی و زندگی

شبه الماس

بزرگترین الماس سیاه جهان

خواص سنگ الماس

چگونگی تشکیل الماس

الماس گوهر گرانبها

ویژگی الماس

معروف ترین الماس های جهان

تاریخچه الماس

الماس سنگ متولدین فروردین، گوهر خوشبختی‌

الماس گوهری ارزشمند و نایاب

الماس

الماس گوهر گرانبها Diamond

تشخیص سنگ الماس طبیعی از مصنوعی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی