آموزش کسب پول از اینترنت ، استخدام

استخدام ، یافتن کار ، کسب پول و درآمد اینترنتی و خانگی

آموزش کسب پول از اینترنت ، استخدام

استخدام ، یافتن کار ، کسب پول و درآمد اینترنتی و خانگی

معرفی استخدام , اخبار و آگهی استخدامی و کاریابی ، راههای کسب درآمد و پول از اینترنت ، کارآفرینی , کسب درآمد خانگی , بازاریابی ، کسب درآمد از شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها ، کسب درآمد با فروش فایل , اشتراک گذاری , کوتاه کننده لینک ، کسب درآمد کلیکی , پاپ آپ , همکاری در فروش ، کسب درآمد برای زنان و دختران ، موفقیت , انگیزه و علاقه در کسب درآمد
شنبه, ۹ بهمن ۱۳۹۵، ۰۸:۰۸ ق.ظ

منبع جدید گوهرهای رنگی

منبع جدید گوهرهای رنگی

پاکستان  سرشار از کانی های مختلف است و از این لحاظ می تواندتبدیل به مرکز اکتشاف سنگ های قیمتی گردد و در نتیجه به عنوان یک بازیگردر سطح جهانی، در مقیاسی وسیع تاثیرگذار بماند. در آغاز لازم است در سطحمنطقه ای میزان اکشافات و رشد تجارت افزایش یابد...


پاکستان از توان لازم در تجارت سنگ های رنگی برخوردار است. منبعی‌که میتواند انواع سنگ های دست نخورده را عرضه نماید، با این وجود به گفته " امبارین بوکاری " Ambarine Bukharey سفیر جدید انجمن بین المللی گوهرهایرنگی (۵CA )، در پاکستان راه درازی برای دستیابی به این جایگاه بایدپیموده شود.

بوکاری یکی از تاجران سنگ‌های رنگی ذی قیمت وکانی ها در اسلام آبادپایتخت این کشور است. وی در کنگره اخیر ماه فوریه در بانکوک به ICA پیوست. با بازدید از نیویورک در اوایل جولای به عنوان رییس نمایندگان شرکت گروپورکینگ استراتژی جمز و جوئلری Gems & jewellery Strategy working سازمان حمایتی که در سال ۲۰۰۴ توسط سهامداران خصوصی انجمن سنگ ها وجواهرات تشکیل شد، منصوب گردید و رییس ICA ، ژوزف منزی Joseph Menzie ویرا به عنوان سفیر ICA در پاکستان به رسمیت اعلام کرد. از دید بسیاری ازافرادی که در این تجارت به فعالیت مشغولند، پاکستان هنوز یک معماست.

 این وظیفه همه مسئولان است تا از این معما پرده بردارند و به همه نشان دهند کهپاکستان در مقایسه با دیگر کشورهای دنیا بیش از حد تصور مالک منابع متنوعسنگ های قیمتی است. در این رابطه بوکاری می گوید: امیدوارم همه دنیا بهکمک ما شتافته و در امر حفاری تولید و فروش این ذخایر با ارزش یاری ماننمایند. پاکستان دارای معادن آماتسیت، یاقوت، زمرد، تورمالین، گارنت ( پیروپ Py Rope آلماندین، رودولیت، دیمانتوید Demantoid ، اسپزوریت و هسونیت) توپاز، پریدوت، آکوامارین، اسپینل spinel ، پارگاسیت، دیوپساید، سنگ ماه،سرپنتاین، جید، اپی دوت Epidote ، برلیان صورتی(مورگانیت)، برلیان زرشکی،سفین، زوسیایت، لاپیس لازولا، فیروزه، کانزانیت و دیگر انواع کوارتز است.

پاکستان هم چنین سرشار از کانی های مختلف است و از این لحاظ می تواندتبدیل به مرکز اکتشاف سنگ های قیمتی گردد و در نتیجه به عنوان یک بازیگردر سطح جهانی، در مقیاسی وسیع تاثیرگذار بماند. در آغاز لازم است در سطحمنطقه ای میزان اکشافات و رشد تجارت افزایش یابد.

 بوکاری می گوید: من مطمئن هستم که عضویت تجار در ICA بتواند معرفی ما در سطح جهان به همراهدارد. شرکت ورکینگ گروپ به سرپرستی خانم بوکاری از سوی آژانس دولتی ایالاتمتحده، مسئول توسعه بین المللی(USAID ) و مسئول توسعه مشاغل کوچک و متوسط،وابسته به وزارت صنایع تولید و نوآوری و ابداع تامین مالی می شود.

 وی همچنین عضو هییت و انجمن صادر کنندگان جواهر و سنگ های قیمتی در پاکستان استو مشاور دولت در عرصه تجارت جواهر نیز است. هییت نمایندگی شرکت فوق درآغاز ماه ژوئن طی بازدیدی از نمایشگاه JCK در لاس وگاس و مذاکره بانمایندگان انستیتو و آزمایشگاه های سنگ شناسی مشهور ایالات متحده به بحثدرباره احتمال همکاری در زمینه های تعیین هویت سنگ های با ارزش و مسایلآموزشی پرداختند. این شرکت قصد دارد تا سطح تعلیم و آموزش های سنگ شناسیرا ارتقاء دهد. نمونه آن موسسه سنگ شناسی پیش آور است، که در سال ۲۰۰۱تاسیس شد.

 با این وجود این موسسه تنها اطلاعات بسیار اساسی و مهم را درزمینه سنگ های قیمتی در اختیار ما قرار می دهد و از تسهیلات کانی برای تستسنگ برخوردار نیست و در نتیجه نمی تواند مدارک لازم را برای تعیین هویتسنگ نمایندگان داشته باشد. در ضمن این موسسه ملاقاتی با مسئولان بانکجهانی در واشنگتن داشته است و از آن ها درخواست کمک های مالی در امر حفاریکرده اند.

مقالات مشابه جواهرسازی:

جواهرات فرانسوی

سفایر جواهرات و گوهرها

خرید و فروش جواهرات و سنگ های قیمتی

طراحی جواهرات ترک ها

طراح جواهرات و گوهرهای قیمتی

کاربرد رنگ‌ها در طراحی جواهر و گوهرها

جواهرساز هنرمند و خلاق

آموزش گام به گام جواهر سازی

آموزش جواهر سازی و گوهرشناسی

خرید و تاثیر جواهر و سنگ های قیمتی

جواهر ساز هنرمند و مبتکر

تاریخچه زرگری و جواهر سازی

آموزش جواهر سازی

نرم افزار طراحی گوهر و جواهر

آموزش استفاده از گوهر و جواهر

جواهر و گوهر شناسی

آموزش مراقبت از گوهرها و جواهر آلات

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی