آموزش کسب پول از اینترنت ، استخدام

استخدام ، یافتن کار ، کسب پول و درآمد اینترنتی و خانگی

آموزش کسب پول از اینترنت ، استخدام

استخدام ، یافتن کار ، کسب پول و درآمد اینترنتی و خانگی

معرفی استخدام , اخبار و آگهی استخدامی و کاریابی ، راههای کسب درآمد و پول از اینترنت ، کارآفرینی , کسب درآمد خانگی , بازاریابی ، کسب درآمد از شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها ، کسب درآمد با فروش فایل , اشتراک گذاری , کوتاه کننده لینک ، کسب درآمد کلیکی , پاپ آپ , همکاری در فروش ، کسب درآمد برای زنان و دختران ، موفقیت , انگیزه و علاقه در کسب درآمد
يكشنبه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۵، ۰۷:۵۶ ق.ظ

الماس نماد بلژیک

الماس نماد بلژیک

 الماس ها همواره بیانگر عشق و استحکام هستند. دربازارهای رقابتی امروز باید در پی یافتن ایده های جدید برای افزایش تقاضاباشیم. " دایاموند دالی " از ترکیب خلاقیت هنرمندانه تراش دهندگان الماس با تکنولوژی پیشرفته پولیش، به این درجه از توان رسیده است تا از دو منبع پرجاذبه دیگر در کار خود استفاده نمایند، نوآوری و تکامل فرآیند تراش، که ارایه تراش های جدید زمینه ساز آن تلقی می شود...

شرکت دایاموند دالی.ن.وی. Dali Diamond Co.n.v بازاریابی الماس های " وب کات " Web cut خود را در بازارهای جنوب شرقی ...

شرکت دایاموند دالی.ن.وی. Dali Diamond Co.n.v بازاریابی الماس های " وب کات " Web cut خود را در بازارهای جنوب شرقی آسیا آغاز نموده اند. هدفکلی از این اقدام، مشارکت برخی شرکت های در امر توزیع الماس های " وب کات " است.

طبق نظر مدیر شرکت " ایزی مورسل " Isi Morsel ، شرکت آمادگی انجام هرنوع حمایت تبلیغاتی از شرکای آسیایی خود را دارد. این شرکت در گذشته نیز،الماس های " وب کات " را به بازارهای رقابتی پیشرفته الماس ژاپن معرفیکرده و با نماینده خود در توکیو رابطه تجاری برقرار نموده است. از طرفی درایالات متحده و بازارهای مشهور اروپا الماس های مزبور به مقیاس وسیعی دردسترس خرده فروشان یا بخش های انحصاری فروش قرار دارند.

تولید " وب کات " به کمک روش CHARLES " چارلز " صورت می گیرد که بااستفاده از شیوه " مینیمالیست " Mini Malist در تراش خطوط، شفافیت آن بهحداکثر می رسد. یک الماس " وب کات " هشت ضلعی است که شامل ۲۴ تراش در قسمتتاج Crown و ۲۴ تراش در ناحیه پاویلیون Pavilion می شود. قسمت میانی " گیردل " Girldle نیز تراش داده شده و " کولت " Cult هم نوک دار می شود. الماس های " وب کات " در رنگ های D تا I موجود بوده و درجات شفافیت آنشامل If تا SI می باشد. هم چنین در اندازه های ۳۰/۰ تا ۳ قیراط وجود دارد.

قیمت های عمده فروش الماس " وب کات " ۲۰ درصد کمتر از نمونه های مدوریاست که از نظر رنگ، شفافیت و اندازه به آن ها شباهت دارد. این شرکت متذکرمی شود که سنگ ها تا اندازه ۵۰ پوینت Points در کارخانه شان واقع دراوکراین و اندازه های بزرگتر هم در " آنتوراپ " Antwerip پولیش داده میشوند.دایاموند با علم به اهمیت تراش، مدت ها قبل نوآوری خود را در اینزمینه آغاز نمود.

" الماس ها همواره بیانگر عشق و استحکام هستند. " دربازارهای رقابتی امروز باید در پی یافتن ایده های جدید برای افزایش تقاضاباشیم. " دایاموند دالی " از ترکیب خلاقیت هنرمندانه تراش دهندگان الماسبا تکنولوژی پیشرفته پولیش، به این درجه از توان رسیده است تا از دو منبع پرجاذبه دیگر در کار خود استفاده نمایند، نوآوری و تکامل فرآیند تراش، که ارایه تراش های جدید زمینه ساز آن تلقی می شود.

هدف ما خلق نمونه های جدید و زیبا است اما برای این کار از روش هایسنتی پولیش الماس نیز استفاده می شود. هدف اساسی از تراش الماس، به حداکثررساندن انکسار نور و پراکنش آن است. تیم طراحی الماس ما، ۶ نوع تراشمتفاوت را با الهام از مدل کاشن Cushion عرضه نموده اند که به منظورافزایش زیبایی و جلوه آن، دوباره تغییراتی در طرح این مدل صورت گرفته است. در ارتباط با مجموعه تراش های جدید به حداکثر رساندن جریان حرکت نور درالماس، مدنظر قرار داشته است. به علاوه پس از بررسی بازار کنونی و مدل هایرایج در طی روند توسعه، اشکال مزبور انتخاب شده اند.

 دایاموند دالی کارخود را با فروش بدون تراش شروع کرد و در سال ۱۹۶۷ به مقام " سایت هولدر " sight holder شرکت تجاری الماس (DTC ) رسید. در سال ۱۹۹۰ شرکت از زمرهاولین فروشندگان الماس های سخت به شمار می آمد که در زمینه پولیش الماسنیز اقداماتی را آغاز نموده بود و در ارتباط با آن کارخانه هایی را دراوکراین و بلاروس افتتاح کرد.

با گذشت سال ها، دایاموند دالی قلمرو عملیاتپولیش خود را وسعت بخشیده و در کار با سنگ های ۰۱/۰ تا ۵ قیراط تخصص پیداکرده است و حال مالک کارخانه هایی نیز در آنتوراپ و چین است که در آن هانمونه های کوچکتری از سنگ مورد پردازش قرار می گیرند. " دایاموند دالی " علاوه بر سهمیه ای که از DTC در یافت می کند، مقداری از سنگ سخت را نیز از BHP " بیلیتون " Billiton مستقر در آنتوارپ و آلروسا در روسیه را به دستمی آورد.

مقالات مشابه الماس :

الماس گوهر عاشقانه دنیا

الماس‌های کیمبرلی

الماس صورتی گوهری محبوب

خصوصیات نوری الماس

الماس جواهری یکتا

شیوه اندازه گیری الماس

معرفی الماس کوه نور

شناخت الماس

شناخت الماس و درجه‌بندی الماس Daimond Grading

شناخت و تشخیص الماس

الماس، نماد جاودانگی و زندگی

شبه الماس

بزرگترین الماس سیاه جهان

خواص سنگ الماس

چگونگی تشکیل الماس

الماس گوهر گرانبها

ویژگی الماس

معروف ترین الماس های جهان

تاریخچه الماس

الماس سنگ متولدین فروردین، گوهر خوشبختی‌

الماس گوهری ارزشمند و نایاب

الماس

الماس گوهر گرانبها Diamond

تشخیص سنگ الماس طبیعی از مصنوعی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی