آموزش کسب پول از اینترنت ، استخدام

استخدام ، یافتن کار ، کسب پول و درآمد اینترنتی و خانگی

آموزش کسب پول از اینترنت ، استخدام

استخدام ، یافتن کار ، کسب پول و درآمد اینترنتی و خانگی

معرفی استخدام , اخبار و آگهی استخدامی و کاریابی ، راههای کسب درآمد و پول از اینترنت ، کارآفرینی , کسب درآمد خانگی , بازاریابی ، کسب درآمد از شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها ، کسب درآمد با فروش فایل , اشتراک گذاری , کوتاه کننده لینک ، کسب درآمد کلیکی , پاپ آپ , همکاری در فروش ، کسب درآمد برای زنان و دختران ، موفقیت , انگیزه و علاقه در کسب درآمد
سه شنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۵، ۰۳:۴۷ ب.ظ

بازار بزرگ الماس

 بازار بزرگ الماس

سرویس‌های الماس نشان در خاورمیانه منحصر به فرد بوده و از این جهت ماهیت فروش آن با دیگر مناطق جهان تفاوت دارد.به منظور افزایش شانس فروش اینگونه جواهرات و دیگر سرویس‌ها به طور مستمر در زمینه تحقیقات درباره مصرف‌کنندگان و آموزش مبتکران و طراحان سرمایه‌گذاری می‌کند....

"خلیج" چهارمین بازار بزرگ الماس در جهان به‌شمار می‌رود. اشتیاق و علاقه وافر زنان خاورمیانه نسبت به جواهرات هنوز به ...

"خلیج فارس" چهارمین بازار بزرگ الماس در جهان به‌شمار می‌رود. اشتیاق و علاقه وافر زنان خاورمیانه نسبت به جواهرات هنوز به قوه خود باقی‌است. اغلب اصطلاح متداول آن‌ها به هنگام خرید جواهر عبارت "هرچه بزرگ‌تر، بهتر" است اما به گفته مجله «تامینا Thamina» از DTC در خلیج درباره جواهرات الماس نشان خاورمیانه مسایلی مهم‌تر از سایز و اندازه جواهرات وجود دارند که باید مورد توجه قرار گیرند.

«دانیل ماکس Danielle Max»:شما روند خرید جواهرات الماس نشان زنان در خاورمیانه را چگونه توصیف می‌کنید؟

DTC: این جریان تقریباً به سه طبقه عروسی، نامزدی و جایگاه و موقعیت اجتماعی ارتباط یافته و تقسیم می‌شود.

زوج‌های خاورمیانه گرایش بسیاری به استفاده از آن دسته از حلقه‌های نامزدی یافته‌اند که سنگ‌های درشتی بخش مرکزی حلقه را شکل داده و در حواشی آن سنگ‌های کوچک‌تر در اشکال مدور، باگت، برلیان و دیگر مدل‌ها قرار گرفته‌اند این نمونه از حلقه‌ها به‌تدریج جایگزین نمونه‌های تک سنگ سنتی می‌شوند.

الماس‌ها همچنین مورد انتخاب عروسان برای مراسم عروسی‌شان قرار می‌گیرند. امروزه آن‌ها به‌دنبال مدل‌ها و سرویس‌های جذاب‌تری هستند که زیبایی و شکوه جشن ازدواج‌شان را به مراتب بیش‌تر می‌کند.

درواقع زنان با خرید جواهرات الماس نشان، سعی دارند بیش از هر زمان دیگری جلب توجه کنند وبا این روش آن‌ها تحسین همگان را برانگیخته و در مهمانی‌ها و عروسی‌ها کانون توجه قرار می‌گیرند.

چگونه روند خرید از کشوری به کشور دیگر در خاورمیانه تغییر می‌کند؟

درکل، این جریان در همه کشورهای مزبور از شرایط مشابهی پیروی می‌کند.

برای مثال ماهیت فروش جواهرات الماس نشان در خاورمیانه چه تفاوتی با آمریکا دارد؟

سرویس‌های الماس نشان در خاورمیانه منحصر به فرد بوده و از این جهت ماهیت فروش آن با دیگر مناطق جهان تفاوت دارد.به منظور افزایش شانس فروش اینگونه جواهرات و دیگر سرویس‌ها به طور مستمر در زمینه تحقیقات درباره مصرف‌کنندگان و آموزش مبتکران و طراحان سرمایه‌گذاری می‌کند.

DTC :با توجه به استقرار بورس منطقه‌ای الماس در دوران اخیر تبدیل به کانون توجه و مرکز نفوذ بازار شده است. حضور ما در خلیج به شرکت در امر نظارت بر جریانات منطقه‌ای و رقابت‌های تبلیغاتی این بازار قدرتمند کمک می‌کند.

ما با تولیدکنندگان و خرده‌فروشان جواهر همکاری نزدیک داشته و شرایط خود را با وضعیت سرمایه‌گذاران منطبق کرده و آن‌ها را با فرصت شغلی در اینجا آشنا می‌کنیم.

علت اهمیت سرویس‌های الماس نشان در خاورمیانه چیست؟

سرویس‌های مذکور پیشتاز دیگر نمونه‌های الماس نشان در حیطه فروش خاورمیانه هستند و در واقع نیمی از فروش را به خود اختصاص می‌دهند. علت با اهمیت بودن سرویس‌ها در جهان عرب، ماهیت سنتی آن به عنوان هدیه و اهدای آن در مراسم نامزدی، عروسی و تولد است به ویژه آن‌که این اواخر در در مراسم فارغ‌التحصیلی نیز اهدای آن‌ها متداول شده‌است.

تبلیغات DTC تحت عنوان «حنا Henna» در این زمینه با موفقیت چشم‌گیری رو‌به‌رو بوده‌است.

ارزش و بهای سرویس‌های فوق در سطح خرده‌فروشی در خلیج و فروش آن‌ها به خریدارانی در مراسم مهم اجتماعی از این‌گونه جواهرات استفاده می‌کنند از سال ۲۰۰۱ بالغ بر بیش از ۲۰۰ م دلار است.

بر اساس تحقیقات به‌عمل آمده، سرویس‌های الماس‌نشان ۵۵ درصد سهم از فروش کل الماس را به خود اختصاص می‌دهند و فروش آن‌ها در چهارسال گذشته ۴۹ درصد افزایش داشته است.

DTC در آمریکا برنامه جواهرات الماس‌نشان «جرنی Journey» و «گرل‌اترنال Eternal girl» در چین و «تریلوژی Trilogy» در ژاپن را به نمایش می‌گذارد. اما تبلیغات آن در خاورمیانه چگونه است؟

در سال ۲۰۰۶، DTC دو برنامه اصلی "ویسپر Whisper" و "رایانا Rayana" را عرضه کرد. از آن‌جا که الماس بیانگر عشق است و به دلیل دشواری اظهار عشق به معشوق توسط مردان در این زمان، DTC برنامه ویسپر را به اجرا درآورد و به‌وسیله آن تبلیغاتی را در زمینه مراسم مهمی چون نامزدی، جشن سالگرد ازدواج و حتی هدایای ماه رمضان به راه‌انداخت. زوج‌های خاورمیانه می‌توانند جشن نامزدی را با انواع حلقه‌های پیشنهادی ویسپر برپا کنند. حلقه منحصربه‌فرد و سنتی، حلقه‌ای مزین به سنگ‌های درشتی است که در مرکز آن واقع شده و اطرافش را سنگ‌های کوچک‌تری با تراش مدور، باگت، برلیان و یا دیگر اشکال دربر‌گرفته است. حلقه‌های الماس‌نشان حاوی سه سنگ متحدالشکل نیز بیانگر سه دوره گذشته، حال و آینده بوده و سمبل عشق جاودان به‌شمار می‌آیند.

رایانا برنامه ویژه سرویس‌های الماس‌نشان خاص زنان عربی است که می‌خواهند در مجالس بدرخشند و در کانون توجه قرار گیرند و همچنین نوعروسان را به استفاده از این‌گونه سرویس‌ها در مجلس عروسی‌شان تشویق می‌کند. این برنامه، خاص زنان خاورمیانه است که بر مبنای تحقیقات گسترده‌ای در زمینه طراحی و گرایش مصرف‌کنندگان به کاربرد فراوان الماس، پی‌ریزی شده است. از این‌رو در طرح‌هایش از الماس بیش‌ از طلا استفاده می‌کند

مقالات مشابه الماس :

شناخت الماس بدلی

تحول در الماس صنعتی

عکس بلور الماس

الماس کشور بلژیک

الماس گوهر عاشقانه دنیا

الماس‌های کیمبرلی

الماس صورتی گوهری محبوب

خصوصیات نوری الماس

الماس جواهری یکتا

شیوه اندازه گیری الماس

معرفی الماس کوه نور

شناخت الماس

شناخت الماس و درجه‌بندی الماس Daimond Grading

شناخت و تشخیص الماس

الماس، نماد جاودانگی و زندگی

شبه الماس

بزرگترین الماس سیاه جهان

خواص سنگ الماس

چگونگی تشکیل الماس

الماس گوهر گرانبها

ویژگی الماس

معروف ترین الماس های جهان

تاریخچه الماس

الماس سنگ متولدین فروردین، گوهر خوشبختی‌

الماس گوهری ارزشمند و نایاب

الماس

الماس گوهر گرانبها Diamond

تشخیص سنگ الماس طبیعی از مصنوعی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی