آموزش کسب پول از اینترنت ، استخدام

استخدام ، یافتن کار ، کسب پول و درآمد اینترنتی و خانگی

آموزش کسب پول از اینترنت ، استخدام

استخدام ، یافتن کار ، کسب پول و درآمد اینترنتی و خانگی

معرفی استخدام , اخبار و آگهی استخدامی و کاریابی ، راههای کسب درآمد و پول از اینترنت ، کارآفرینی , کسب درآمد خانگی , بازاریابی ، کسب درآمد از شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها ، کسب درآمد با فروش فایل , اشتراک گذاری , کوتاه کننده لینک ، کسب درآمد کلیکی , پاپ آپ , همکاری در فروش ، کسب درآمد برای زنان و دختران ، موفقیت , انگیزه و علاقه در کسب درآمد
چهارشنبه, ۴ اسفند ۱۳۹۵، ۰۷:۴۶ ق.ظ

کیفیت سنگ های قیمتی و گوهرها

کیفیت سنگ های قیمتی و گوهرها

بر اساس این شیوه دو روش ارزیابی انجام می‌گیرد. اول آن‌که، کوراندوم ها رامی‌توان با توجه به نحوه شکل‌گیری طبقه‌بندی کرد و دوم آن‌که، در قالب گروه‌هایی طبقه‌بندی می‌شوند که هر یک از ویژگی‌های خاص بهره‌مند هستند....

سفایر کشمیر ارزشی بیش‌ از سفایر سریلانکا دارد زیرا منبع اصلی آن در این منطقه واقع شده است. مناطقی که این منابع ...

سفایر کشمیر ارزشی بیش‌ از سفایر سریلانکا دارد زیرا منبع اصلی آن دراین منطقه واقع شده است. مناطقی که این منابع در آن قرار دارند منشأبسیاری از حکایت‌ها شده‌اند. در طول تاریخ، وجود تعداد معدودی از این‌گونهمنابع، سبب شهرت منطقه است اما با گذشت زمان کشف منابع بیشتر، تعیین مکاناصلی را به شدت دشوار کرده است.

کریس اسمیت Chris Smith ، مدیر بخش گوهرشناسی ایست کاست East coast ازآمریکا معتقد است که در شرایط کنونی احتمال یافتن سفایر و یاقوت از مناطقمختلف جغرافیایی بسیار است. سنگ‌هایی که خصوصیات مشابهی از نظر موادتشکیل‌دهنده و زمین‌شناختی دارا هستند.

دکتر دانیال نی‌فلر Dr. Daniel Nyfeler ، گوهرشناس آزمایشگاه گوبلین جمو دکتر هنری هانی Henry Hanni از انستیتو گوهرشناسی سوییس معتقدند که، باوجود آن‌که درک هویت دقیق سنگ‌ها امری دشوار است لیکن امکان تعیین کشورمادر میسر می‌باشد.

در مجموعه سه قسمتی مقالات ارائه شده در مجله جوئلری نیوز اشیا Jewellery News Asia اشیای فلرخاطرنشان می‌کند که‌ آزمایشگاه گوبلیناصلاحاتی در شیوه تشخیص هویت اصلی سنگ‌ها انجام داده است.(در واقع باشناخت منبع، کشور مادر نیز مشخص می‌شود(

در مجموع، با صرف وقت و سرمایه بسیار قابل توجه از طریق این آزمایشگاه،سفرهایی به مراکز اصلی که این منابع در آن‌ها موجود است می‌شود؛ همچنینمنابع جدید مورد بررسی قرار می‌گیرند و داده‌های به دست آمده به روش بهترو دقیق‌تر ارزیابی می‌شوند.

هانی Hanni معتقد است که: وجود ابزار جدید، گوهرشناسان با تجربه و دردسترس بودن منابع بسیار، چالش ناشی از تکثر معادن را برطرف می‌کند. بسیاریاز آزمایشگاه‌های تعیین هویت گرایش به شناسایی منبع اصلی یافته‌اند. بخشاعظم کوراندوم‌های قیمتی از بعد زمین‌شناختی متعلق به معدن خاصی هستند ازاین رو تعداد کشورهای مالک محدود است.

شیز مک‌کلور Says McClure مدیر بخش تعیین هویت سنگ‌های قیمتی وست کاست West coast متعلق به GIA طی کنفرانسی در سان دیاگو قبل از برگزاری سمپوزیوم اخیر GIA روش مفیدی را جهت طبقه‌بندی سنگ‌ها معرفی کرد. بر اساس این شیوه دو روش ارزیابی انجام می‌گیرد. اول آن‌که، کوراندوم ها رامی‌توان با توجه به نحوه شکل‌گیری طبقه‌بندی کرد و دوم آن‌که، در قالب گروه‌هایی طبقه‌بندی می‌شوند که هر یک از ویژگی‌های خاص بهره‌مند هستند. برای مثال: سفایر آبی ماداگاسکار و سریلانکا ممکن است از جنبه زمین‌شناختیو خصوصیات ذاتی در یک طبقه قرار گیرند.

- برای کوراندوم‌ها با توجه به محیطی که در آن پرورش یافته‌اند دو گروه در نظر گرفته می‌شود.

۱( متامورفیک

۲(متاثر از مواد مذاب و آتشفشانی

همچنین می‌توان یاقوت و سفایر را بر اساس ویژگی‌های اصلی و فیزیکیدیگری تقسیم‌‌بندی کرد. مک کلور در این زمینه نظراتی درباره سفایر مطرحمی‌کند از جمله: سفایر را می‌توان از نظر رنگ و ماهیت اصلی متعلق به دومنطقه کشمیر و ماداگاسکار دانست.

همچنین بر اساس تحقیقات آزمایشگاهی می‌توان کشورهایی را که در آن‌هاانواع خاصی از کوراندوم وجود دارد، شناسایی کرد. در واقع هدف از مجموعهاین‌گونه اقدامات ارائه اطلاعات لازم درباره سنگ و موقعیت آن در بازاراست.

نی‌فلر معتقد است که: سیستم طبقه‌بندی با وجود کارایی چندان ارتباطی بانوع منبع ندارد، هم‌چنان‌که به جنبه زمین شناختی نیز توجهی نمی‌کند. برایمثال GIA یاقوت‌های مونگ هاسو و سفایر کشمیر را از دیدگاه متامورفولوژی دریک طبقه قرار می‌دهد.

در اصل، این اقدام GIA در زمینه عرضه یک سیستم طبقه‌بندی کلی مطلوباست، اما اگر آن طبقه‌بندی را بر اساس نوع منبع بدانیم با فرض اشتباهیروبه‌رو هستیم، زیرا سنگ‌شناسی(بررسی میکروسکوپی محتوی آن مرکب از موادآلی، سایز سنگ‌ریزه‌ها، بافت و رنگ آن‌ها) و همچنین درک (ترتیبی که براساس آن مواد کانی در سنگ شکل گرفته‌اند) نحوه شکل‌گیری دو سنگ میزبان هرکدام موضوعاتی جداگانه محسوب می‌شوند.

- اندکی احتیاط

از شهرت بیزارم، با این وجود خود ما هستیم که سبب شهرت بسیاری از افرادهمچون هنرپیشه‌های هالیوود، کارگردان‌ها، تهیه‌کنندگان برنامه، مولفان وداوران فلسفه اخلاق، سیاست و دیگر دست‌اندرکاران می‌شویم!

به تازگی، بخش تبلیغاتی فیلم الماس‌های خونین که در آن لئوناردو دی‌کاپریو هنرپیشه مشهور نقش اصلی را ایفا می‌کند دیده‌ام.

خوشحالم که این فیلم جاذبه چندانی نداشت و امیدوارم همچون قانونداوینچی بی اعتبار شود DTC JWT و شرکت تجاری الماس در قبال این فیلم جبههگرفته و سعی می‌کنند از طریق وب سایت درباره داستان جنگ بر سر الماس، نظرهمگان را به واقعیات پشت پرده معطوف کنند.

DTC و JET تلاش خود را مدیون اطلاعات خرده‌فروشان هستند، که در اختیارفروشندگان و دیگر مسئولان صنعت طلا و جواهر قرار می‌گیرد. برگزاری جلساتمتعدد نیز جهت یادآوری نکات اساسی از سوی فروشندگان اقدام موثری تلقیمی‌شود. در هر حال درک موارد فوق، سبب افزایش کارایی کارکنان این صنعتخواهد شد.

مقالات مشابه کانی ها:

نفریت ارزش سنگ قیمتی nephrite

تراش گوهرها، آموزش تراش سنگ های قیمتی

سنگهای قیمتی ایران

شناخت انواع گوهرها و سنگهای قیمتی

منشا سنگ های قیمتی رنگی

برند موفق جواهرات، سنگ های قیمتی و اجناس لوکس

پولیش جواهرات و سنگ های قیمتی

تاثیر گوهرها،سنگ‌های قیمتی‌ و جواهرات

خواص درمانی سنگها و گوهرها

خواص درمانی عقیق

خواص درمانی عجیب جواهرات و سنگ ها

خواص درمانی سنگ سودالیت

خواص درمانی سنگ کونزیت

سنگ درمانی با سنگ های شفابخش

تاریخ سنگ درمانی و گوهر درمانی

خواص عجیب درمانی سنگهای قیمتی و گوهرها

شیوه شارژ سنگ های درمانی

کاربرد سنگ های درمانی

فهرست سنگهای درمانی و شفابخش

سنگ درمانی

خواص سنگ درمانی و گوهرها

سنگ درمانی و خواص گوهرها

خواص درمانی طلا و نقره

سنگ درمانی و مراکز درمانی بدن

ماساژ درمانی با گوهرها

خواص درمانی روانی سنگهای قیمتی و گوهرها

 تراش جواهرات و سنگ های قیمتی

کاربرد گوهرها و کانی ها در زندگی

تاریخچه کانی و سنگ شناسی

کانی شناسی نوری

کاربرد سنگ ها و کانی ها

کانی لازوریت (سنگ لاجورد)

خواص کانی های پلاتین

سنگ های قیمتی و کانی های دگرگونی

ویژگی کانی گوهری

طلا کانی ارزشمند

تاریخچۀ سنگ های قیمتی و کانی ها

کاربرد کانی ها

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی