آموزش کسب پول از اینترنت ، استخدام

استخدام ، یافتن کار ، کسب پول و درآمد اینترنتی و خانگی

آموزش کسب پول از اینترنت ، استخدام

استخدام ، یافتن کار ، کسب پول و درآمد اینترنتی و خانگی

معرفی استخدام , اخبار و آگهی استخدامی و کاریابی ، راههای کسب درآمد و پول از اینترنت ، کارآفرینی , کسب درآمد خانگی , بازاریابی ، کسب درآمد از شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها ، کسب درآمد با فروش فایل , اشتراک گذاری , کوتاه کننده لینک ، کسب درآمد کلیکی , پاپ آپ , همکاری در فروش ، کسب درآمد برای زنان و دختران ، موفقیت , انگیزه و علاقه در کسب درآمد
پنجشنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۵، ۱۱:۰۲ ق.ظ

توجه به طلا در بازار و سیستم پولی

توجه به طلا در بازار و سیستم پولی

اگر بخواهیم در اصلاح پایداری قیمت‌ها و اعتماد به پول رایج خاصی موفق باشیم باید ارتباط آن را با طلا تقویت کنیم.

تحت شرایط ثابت از نرخ مبادلات پولی، حتی با رشد اقتصادی بسیار سریع، موازنه مالی جهان وقتی قابل حصول است که افزایش کل ذخایر پولی بین المللی منطبق بر افزایش تولید طلا باشد نه منطبق بر افزایش یک نوع ذخیره پولی خاص مانند دلار...

اهمیت طلا به عنوان یک منبع ثروت و همچنین نقش کنترلی آن در سیستم پولی جهان که به عنوان نیروی محرکه اصلی در اکتشاف، استخراج و تولید طلا مطرح می‌باشند.
اهمیت طلا به عنوان یک منبع ثروت و همچنین نقش کنترلی آن در سیستم پولی جهان که به عنوان نیروی محرکه اصلی در اکتشاف، استخراج و تولید طلا مطرح می‌باشند. اگرچه روابط متقابل پول و طلا بسیار پیچیده است و روابطی که در قطعی بودن آن اتفاق نظر وجودداشته باشد نادر است، ولی حداقل در این خصوص که این دو به یکدیگر مرتبط هستند اتفاق نظر وجود دارد. این ارتباط در قالب‌های مختلفی بیان شده است.
گفتارهای زیر همه به نحوی دلالت براین ارتباط اساسی بین پول و طلا دارند:
- جدا از اینکه یک معدن دارای چه نوع ماده معدنی است، معدن کاری آن برای دستیابی به طلاست.
- قیمت طلا نه فقط از طریق میزان عرضه و تقاضای آن تعیین می‌شود، بلکه از طریق میزان عرضه و تقاضا برای سرمایه و اعتبار (پول) به منظور رهایی از رکورد اقتصادی نیز کنترل می‌شود.
- اگر بخواهیم در اصلاح پایداری قیمت‌ها و اعتماد به پول رایج خاصی موفق باشیم باید ارتباط آن را با طلا تقویت کنیم.
- تحت شرایط ثابت از نرخ مبادلات پولی، حتی با رشد اقتصادی بسیار سریع، موازنه مالی جهان وقتی قابل حصول است که افزایش کل ذخایر پولی بین المللی منطبق بر افزایش تولید طلا باشد نه منطبق بر افزایش یک نوع ذخیره پولی خاص مانند دلار. 
به رغم مشکلات موجود در تخمین حوادث سیاسی کوتاه مدت در جهان و اثرات آن در قیمت و تولید طلا در بازار آزاد، می‌توان طلا را به عنوان یک شاخص حساس نسبت به شرایط ملی و بین‌المللی معین از قبیل تورم و یا جنگ معرفی کرد. برای مثال در دو سه دهه اخیر به طور آشکار قیمت طلا و نفت تاحدود زیادی به موازات یکدیگر تغییر کرده است، ولی این رابطه ممکن است دردرازمدت قابل دوام نباشد.
بر اساس داده‌های موجود ارزش نسبی طلا در ارتباط با عوامل زیر تعیین می‌شود:
- نرخ تورم و سایر عوامل موجد ناپایداری اقتصادی مانند نرخ بهره بانکی
- هزینه تهیه سرمایه و سود حاصل از دارایی‌های دیگر.
- کوشش برای توسعه و بازاریابی
- ارزش طلا  نسبت به سایر اجناس.
- چشم انداز وضعیت عرضه و تقاضا برای طلا
- بازارهای طلا
 بین تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان طلا بازارهای کلیدی فعال می‌باشند که در سطح جهانی و منطقه‌ای پراکنده‌اند. تولیدات آفریقای جنوبی که بزرگترین تولیدکننده طلا در جهان است، به بازارهای لندن و زوریخ سرازیر می‌شود. 
تولیدات آمریکای شمالی به بازارهای نیویورک و تورنتو انتقال می‌یابد. تولیدات به استرالیا به هنگ‌کنگ، سنگاپور و ژاپن می‌رود. معامله کنندگان عمده در بازار طلای جهان، یا موسسات بانکی هستند یا موسسات تجاری‌ای که بانک‌ها سهامداران عمده آنها می‌باشند. بدین لحاظ از نظر مالی در سطح بسیار بالایی هستند.
مقالات مشابه :

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی