آموزش کسب پول از اینترنت ، استخدام

استخدام ، یافتن کار ، کسب پول و درآمد اینترنتی و خانگی

آموزش کسب پول از اینترنت ، استخدام

استخدام ، یافتن کار ، کسب پول و درآمد اینترنتی و خانگی

معرفی استخدام , اخبار و آگهی استخدامی و کاریابی ، راههای کسب درآمد و پول از اینترنت ، کارآفرینی , کسب درآمد خانگی , بازاریابی ، کسب درآمد از شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها ، کسب درآمد با فروش فایل , اشتراک گذاری , کوتاه کننده لینک ، کسب درآمد کلیکی , پاپ آپ , همکاری در فروش ، کسب درآمد برای زنان و دختران ، موفقیت , انگیزه و علاقه در کسب درآمد
دوشنبه, ۲۱ فروردين ۱۳۹۶، ۰۴:۰۹ ب.ظ

ابزارآلات کشف طلا

ابزارآلات کشف طلا

با استفاده از یک جعبه ی شن شویی در مقایسه با لاوک طلاشویی، مقدار موادبیشتری را با سرعت زیادتر، می توان شستشو کرد. در رابطه با استفاده ازجعبه شویی این مسئله قابل اهمیت است که برای رضایت بخش بودن نتیجه، به جریاناب فراوانی نیاز می‌باشد. بدین منظور آب جویبارهای کوچک اغلب کافی نبوده و....

روش های مختلفی با استفاده از دستگاه های متفاوت به منظور پی جویی، اکتشاف و استخراج فلز طلا از رسوبات طلا ...

- دستگاه های مورد استفاده در امر اکتشاف‌طلا از رسوبات آبرفتی 

روش های مختلفی با استفاده از دستگاه های متفاوت به منظور پی جویی، اکتشافو استخراج فلز طلا از رسوبات طلا وجود دارد که گذشته از لاوک طلاشویی کهشرح مفصل آن در پیش آمده است متداول ترین آنها عبارتند از:

- دستگاه یابنده ی طلا(Goldspear)

دستگاه یابنده، وسیله ای است که فقط برای کشف طلا طراحی شده است. ایندستگاه شبیه هیچکدام از یابنده های دیگر نبوده و دارای اساس کاری متفاوتاز دیگر دستگاه ها می باشد.

این دستگاه در نواحی مختلف از جمله جبالکالیفرنیا، بیابان های آمریکای جنوبی، صحاری استرالیا، رودخانه هایآلاسکا، سواحل و خاک های جنگل های اسکاندیناوی، به کار گرفته شده و دقتعمل خوبی از خود نشان داده است.

- جعبه ی شن شویی(sluice box)

با استفاده از یک جعبه ی شن شویی در مقایسه با لاوک طلاشویی، مقدار موادبیشتری را با سرعت زیادتر، می توان شستشو کرد. در رابطه با استفاده ازجعبه شویی این مسئله قابل اهمیت است که برای رضایت بخش بودن نتیجه، به جریاناب فراوانی نیاز می‌باشد. بدین منظور آب جویبارهای کوچک اغلب کافی نبوده و در بسیاری از رودخانه ها و رودها سرعت آب برای چنین کاری بسیارپایین است، بنابراین کافی بودن مقدار آب و سرعت آن از نکات قابل توجه است.

به هنگام مستقر کردن جعبه، آن را به وسیله ی تعدادی از سنگ های بزرگ محکم کرده و با قرار دادن سنگ در زیر پایه های آن، شیب آن را تنظیم می کنیم. دریک تنظیم صحیح در شیب در جعبه، مگنتیت black sand و طلا در پشت 4-3 ریفل (riffle ) جلویی قرار می گیرند و ماسه ها معمولاً در پشت ریفل های عقبیقرار می‌گیرند.

در صورت قوی بودن بیش از حد جریان موجود درجعبه، همه چیز شسته شده و خارج می شود و در صورت ضعیف بودن بیش از حدجریان، فضای موجود در پشت ریفل ها توسط ماسه ها پر شده و در نتیجه ی آننمی‌تواند یک عملکرد طولانی به عنوان تله برای طلا از خود نشان دهند.

استفاده از جعبه شن شویی در اکتشاف متحمل زیان هایی نیز است استفاده از آنپردردسر بوده و دانه های ریز طلا به راحتی از آن خارج می شوند، با این حالمی توان از جعبه ی شن شویی در کارهای اکتشافی طلا استفاده کرد ولی کاربردآن در در هنگام تولید و استخراج سود بخش‌تر است

مقالات مشابه کشف طلا:

حفریات کشف طلا (حفر ترانشه)

گمانه زنی کشف طلا

تونل های کشف طلا

تعیین ذخیره در معادن طلا

شیوه نمونه برداری سیستماتیک کشف طلا

شیوه های نمونه برداری کشف طلا

شیوه اکتشاف طلا ( ژئوشیمی )

شیوه اکتشاف طلا (ژئوفیزیکی)

تاریخچه طلا در قرن بیستم

بررسی قیمت طلا

بررسی تولید طلا در جهان

آزمایشگاه تجزیه و تعیین عیار طلا

بررسی ذخائر جهانی طلا

شیوه تعیین عیار طلا

بررسی عیار طلا

عیار طلا

دلیل عیار نقره 925

طلا فلزی گرانبها

شیوه محاسبه قیمت طلا

رنگ‌های طلا

طلا در گذر زمان

احکام طلا برای مردان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی