آموزش کسب پول از اینترنت ، استخدام

استخدام ، یافتن کار ، کسب پول و درآمد اینترنتی و خانگی

آموزش کسب پول از اینترنت ، استخدام

استخدام ، یافتن کار ، کسب پول و درآمد اینترنتی و خانگی

معرفی استخدام , اخبار و آگهی استخدامی و کاریابی ، راههای کسب درآمد و پول از اینترنت ، کارآفرینی , کسب درآمد خانگی , بازاریابی ، کسب درآمد از شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها ، کسب درآمد با فروش فایل , اشتراک گذاری , کوتاه کننده لینک ، کسب درآمد کلیکی , پاپ آپ , همکاری در فروش ، کسب درآمد برای زنان و دختران ، موفقیت , انگیزه و علاقه در کسب درآمد
جمعه, ۲۳ آبان ۱۳۹۹، ۰۱:۰۶ ب.ظ

بهترین راههای کسب درآمد از اینترنت

بهترین راههای کسب درآمد از اینترنت

یک سوال که همیشه افرادی که می خواهند کسب درآمد اینترنتی داشته باشند از بنده می پرسند این است که به نظر شما بهترین روش برای کسب درآمد از اینترنت چیست ؟ سریع ترین روش برای کسب درآمد از اینترنت را معرفی کنید تا ما وقت زیادی را صرف تجربه مدل های مختلف کسب درآمد اینترنتی نکنیم!؟

در حقیقت بهترین روش کسب درآمد اینترنتی برای من یک روش است و برای شما یک روش دیگر ، یعنی در شرایط مختلف بهترین روش هم فرق می کند، یعنی ممکن است یک شخص با توانایی هایی که دارد بهترین برایش روش کسب درآمد از اینترنت با آموزش آنلاین باشد، یا برای شخصی دیگر که سرمایه و دانش کافی دارد بهترین روش کسب درآمد اینترنتی برایش راه اندازی فروشگاه اینترنتی باشد.

بنابراین این سوال از پایه و اساس مشکل دارد و پاسخ آن با توجه به فاکتورهایی مثل شرایط مالی ، شرایط مکانی ، توانایی ها و … می تواند برای هر شخص متفاوت باشد.

 نکته مهم: به نظر من بهترین و ساده ترین روش های کسب درآمد از اینترنت محتوا محور است، یعنی شما یک سایت راه اندازی کنید و در آن به تولید محتوای یونیک و گسترده بپردازید، و از این روش به کسب درآمد اینترنتی بپردازید. مطمئن باشید اگر یک کسب و کار اینترنتی محتوا محور راه اندازی کنید با روش های مختلفی می توانید از آن به کسب درآمد برسید. (البته این تنها نظر شخصی بنده بود)

 

بهترین راه کسب درآمد از اینترنت برای نوجوانان

 البته روش های کسب درآمد آسان زیادی وجود دارد ولی بهترین راه برای کسب درآمد از اینترنت برای نوجوانان، کسب درآمد از طریق بلاگری و تولید محتوا است به 2 دلیل خیلی مهم، اول اینکه بلاگری به سرمایه اولیه زیادی نیاز ندارد، دوم اینکه کسب درآمد اینترنتی از روش بلاگری یکی از مطمئن ترین روش های کسب درآمد از اینترنت است.

نوجوانان عزیز، اگر می خواهید در آینده یک کسب و کار اینترنتی پرسود و موفق داشته باشید می توانید از همین امروز شروع کنید و با راه اندازی یک وبسایت و تولید محتوا در آن تا چند سال آینده می توانید در حوزه ای که انتخاب می کنید یکی از برترین ها باشید.

فرض کنید شما یک نوجوان 14 ساله هستید که می خواهید از همین امروز پایه های کسب درآمد از اینترنت خودتان را محکم کنید، یک سایت راه اندازی می کنید و یک حوزه را برای تولید محتوا انتخاب می کنید و ماهیانه 10 مقاله یونیک روی سایت خود قرار می دهید، حساب کنید تا سن 20 سالگی شما یک وب سایت قدرتمند دارید که 6 سال سابقه تولید محتوا دارد و در گوگل محبوب به خاطر قدمت و محتوای ارزشمندش محبوب شده است. به نظرتان همین کسب و کار چقدر می ارزد؟

بعد از اینکه سایت مورد نظر مخاطب هدف خودش را جذب کرد از طریق همکاری در فروش می توان از همین سایت به صورت ماهیانه میلیون ها تومان درآمد کسب کرد! پس اگر هنوز نوجوان هستید یا والده یک نوجوان هستید از همین امروز به فکر آینده باشید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی