آموزش کسب پول از اینترنت ، استخدام

استخدام ، یافتن کار ، کسب پول و درآمد اینترنتی و خانگی

آموزش کسب پول از اینترنت ، استخدام

استخدام ، یافتن کار ، کسب پول و درآمد اینترنتی و خانگی

معرفی استخدام , اخبار و آگهی استخدامی و کاریابی ، راههای کسب درآمد و پول از اینترنت ، کارآفرینی , کسب درآمد خانگی , بازاریابی ، کسب درآمد از شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها ، کسب درآمد با فروش فایل , اشتراک گذاری , کوتاه کننده لینک ، کسب درآمد کلیکی , پاپ آپ , همکاری در فروش ، کسب درآمد برای زنان و دختران ، موفقیت , انگیزه و علاقه در کسب درآمد
جمعه, ۲۳ آبان ۱۳۹۹، ۰۱:۲۵ ب.ظ

مشاغل اینترنتی پولساز و پردرآمد

در این نوشته میخواهم شما را با پولسازترین مشاغل اینترنتی آشنا کنیم که شما خیلی راحت می توانید با راه اندازی یکی از این ایده ها و ادامه ی آن زندگی خود را متحول کنید . البته این مشاغل نیاز به تخصص و مهارت هم دارد و یا اینکه سفارش انجام آن را به دیگران بدهید و خودتان مدیریت و اداره آن را به عهده بگیرید.

نکته مهم درباره کسب درآمد از اینترنت این است که باید باورهای اشتباه در کسب درآمد از اینترنت را کنار بگذارید و بر اساس واقعیات موجود عمل کرد. واقعیتی به نام کسب درآمد اینترنتی وجود دارد و هر کسی باید بر طبق تخصص و مهارت خود از این حوزه کسب پول و ثروت کنید.

۱. ساخت فروشگاه اینترنتی

اولین ایده شغل اینترنتی برای شما دوستان عزیز داشتن یک فروشگاه اینترنتی میباشد که در کشور ما خیلی مرسوم شده است همان گونه که میبینیم با پیشرفت علم بیشتر کسب و کار ها به سمت اینترنت کشیده شده اند .

باز هم می گوییم که برای داشتن یک فروشگاه اینترنتی اصلا نیاز به علم برنامه نویسی نیست  شما خیلی آسان با چند قدم ساده می‌توانید فروشگاه اینترنتی خود را راه اندازی کنید و خیلی سریع به درآمد اینترنتی بسیار بالایی برسید .

در فروشگاه اینترنتی خود شما میتوانید محصولاتی که تولید میکنید و یا محصولاتی را که دارید ارائه دهید که این محصولات میتوانند به صورت فیزیکی و یا دانلودی باشند که محصولات فیزیکی مثل یک طرح دستی , تابلو نقاشی , عطر ,  لوازم جانبی گوشی  و…  و محصولات دانلودی میتواند تخصص شما باشد که شما ان تخصص را در قالب فایل دانلودی ارائه می دهید و برای فروش قرار میدهید .

۲. سئو و بهینه سازی سایت

یکی دیگر از مشاغل اینترنتی پردرآمد سئو و بهینه سازی وب سایت ها می باشد . البته کسب درآمد اینترنتی از سئوی سایت یک شغل تخصصی و سطح بالا محسوب می شود و این نکته را باید در نظر داشته باشید. شما اگر به یک متخصص سئو تبدیل شوید خیلی راحت می توانید پروژه های سئو انجام دهید که درآمد بسیار بالایی دارد . این را بدانید که برای سئو و بهینه سازی سایت اصلا نیاز به علم کد نویسی و زبان برنامه نویسی خاصی نیست .

علم سئو مانند علم برنامه نویسی نیست  با یادگیری سئو می‌توانید آینده ی خود را تضمین کنید ولی برای یاد گیری این شغل اینترنتی باید زمان بگذارید تا خیلی زود به یک متخصص سئو حرفه ای تبدیل شوید . سئو علمی است که از طریق تجربه بدست می آید و شما باید ان را تجربه کنید به هر حال سئو نیز میتواند یک شغل اینترنتی  پردرآمد باشد .

۳. ساخت اپلیکیشن کاربردی و سوپر اپ ها

یکی از شغل اینترنتی مهم که خیلی راحت می توانید از ان کسب درامد کنید طراحی یک برنامه ی کاربردی  و خلاقانه برای گوشی های اندروید و آیفون میباشد . اگر دقت کنید میبینید که تلفن های همراه همه جا هستند و روز به روز در حال افزایش پیدا کردن هستند  .

شما با داشتن یک ایده ی خلاق و جذاب میتوانید خیلی راحت به درآمد فوق العاده ای در ماه برسید . زمان گذاشتن برای طراحی یک اپلیکیشن و فروش آن خیلی ارزش دارد زیرا روشی حرفه ای برای کسب درآمد اینترنتی و رسیدن به درآمد بسیار بالایی میباشد .

اگر واقعا شما به برنامه نویسی اندروید و ios  علاقه دارید و یا اینکه یک برنامه نویس هستید  خیلی راحت می توانید زندگی خود را متحول کنید . اگرم واقعا برنامه نویس نیستید در ادامه ما شما را با چند شغل اینترنتی که اصلا نیاز نیست برنامه نویس باشید آشنا خواهم کرد پس همراه ما باشید.

۴. تدریس مجازی و برگزاری وبینار

یکی دیگر از مشاغل اینترنتی پرسود و بسیار پر درآمد می‌تواند از برگزار کردن سمینار ها و کلاس های مجازی باشد . تقاضا برای مدرسان اینترنتی بسیار زیاد است . اگر شما در زمینه ای تخصص دارید میتوانید به یک معلم مجازی و مدرس اینترنتی تبدیل شوید .

تنها چیزی که نیاز دارید این است که در زمینه ی کاری و شغلی خود باید حرفه ای باشید مثلا اگر در زمینه ی کسب و کار اینترنتی فعالیت میکنید میتوانید با برگزاری یک وبینار مجازی به درآمد میلیونی بسیار زیادی برسید .

تنها نیاز شما آن است علاوه بر اینکه باید در زمینه ایی  تخصص داشته باشید باید یک وب سایت طراحی کنید تا بتوانید مخاطبان هدف خود را پیدا کنید و برای آنها سمینار و کلاس  برگزار کنید .

۵. نوشتن محتوای تبلیغاتی

یکی دیگر از شغل های اینترنتی که خیلی از افراد در ان زمینه دارند فعالیت میکنند نوشتن محتوای تبلیغاتی میباشد که سود بسیار بالایی دارد . سود این شغل اینترنتی بسیار بالاست زیرا افراد کمی در این زمینه تخصص دارند .

بازاریابی پورسانتی  و بازاریابی اطلاعات محصول , اصلی ترین مشتریان شما خواهند بود زیرا این افراد برای راه کار های ممکن برای افزایش نرخ کلیک , نرخ ثبت نام  و نرخ تبدیل وبسایت‌شان هستند .

این مورد نیز می تواند یکی دیگر از مشاغل اینترنتی با درآمد بالا باشد چرا که به ازای نوشتن متن تبلیغاتی  هزینه ی بسیار بالایی دریافت خواهید کرد.

 

البته کسب درآمد از اینترنت پولساز خیلی بیشتر از اینهاست و در اینجا به پنج نمونه جهت آشنایی و معرفی اکتفا کردم.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی