آموزش کسب پول از اینترنت ، استخدام

استخدام ، یافتن کار ، کسب پول و درآمد اینترنتی و خانگی

آموزش کسب پول از اینترنت ، استخدام

استخدام ، یافتن کار ، کسب پول و درآمد اینترنتی و خانگی

معرفی استخدام , اخبار و آگهی استخدامی و کاریابی ، راههای کسب درآمد و پول از اینترنت ، کارآفرینی , کسب درآمد خانگی , بازاریابی ، کسب درآمد از شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها ، کسب درآمد با فروش فایل , اشتراک گذاری , کوتاه کننده لینک ، کسب درآمد کلیکی , پاپ آپ , همکاری در فروش ، کسب درآمد برای زنان و دختران ، موفقیت , انگیزه و علاقه در کسب درآمد

۳ مطلب در شهریور ۱۳۹۹ ثبت شده است

جمعه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۹، ۰۵:۱۱ ب.ظ

کسب درآمد کلیکی در ایران

کسب درآمد کلیکی از شیوه های قدیمی خاطره انگیز در بین ایرانی ها می باشد منظور از خاطرانگیر خوب و بد با هم است .چه دورانی بود هر روز چهل پنجاه سایت تبلیغات کلیکی سبز می شد و با شعارهایی مثل : کسب درآمد میلیونی ،با هر کلیک ثروتمند شوید ، با سایت ما پول پارو کنید ،بالاترنی قیمت کلیک  و...بیچاره کاربران هم تصور می کردند که بله میشه میلیونر و یا میلیاردر شد

دریغ از یک جو صداقت و درستی . بعد از مدتی اون سایت کلیکی با کلی طلبکار تعطیل می شد و سایت جدید می آمد با شعارهای تکراری قبلی و اینکه با ما از طریق کسب درآمد کلیکی میلیونر شوید.

در هر حال تبلیغات کلیکی هنوز که هنوزه وجود دارد و در دوران خودشاگر در نگاه کاربران اینترنتی بهترین شیوه شروع کسب درآمد اینترنتی نبوده ولی ساده شیوه آن بوده البته اگر کسب درآمد به همراه داشت .

کلیک خوری منظورم پول کلیک کاران است در همه جا رسم بود و سایتهای خارجی زیادی پول کاربران را خوردند درد اگه همگانی بشه قابل تحمل میشه خواستم در اینجا خاطره ای از اون دوران تازه کنم و کمی درباره تبلیغات کلیکی بگم

معرفی تبلیغات کلیکی

کسب درآمد کلیکی در واقع یک روش کسب درآمد اینترنتی است که در آن کاربران با کلیک روی هر محتوای تبلیغاتی یا باز کردن لینک صفحات اینترنتی مختلف، مبلغی را دریافت می کنند. البته انواع تبلیغات کلیکی اینترنتی نشانه تنوع آن هم مب باشد. مراحل انجام این کار بسیار ساده است و تنها کافی است در سایتی که چنین خدماتی را ارائه می دهد ثبت نام کنید و یک حساب کاربری ایجاد نمایید. سپس صفحات و یا تبلیغاتی که به شما پیشنهاد می شود را باز کرده و برای مدت 30 الی 1 دقیقه در صفحه بمانید و یا مطالب صفحه را مورد مطالعه قرار دهید. پس از اینکه مدت زمان خواسته شده طی گردید، حال به پنل کاربری خود مراجعه کرده و هزینه مورد توافق را دریافت کنید. این هزینه به حساب کاربری شما انتقال خواهد یافت و پس از اینکه به حداقل حد نصاب برداشت رسید، می توانید آن را برداشت کرده و به حساب بانکی خود انتقال دهید.

 

تاثیر تبلیغات کلیکی

سایت های ارائه دهنده تبلیغات کلیکی معمولا برای کسب رتبه و جایگاه بهتر برای گوگل تلاش می کنند. این سایت ها، با استفاده از پتانسیل کلیک کردن کاربران خود روی سایت های هدفی که دارند، تعداد بازدید صفحه مورد نظر خود را بالا برده و در نتیجه باعث می شوند تا رفته رفته جایگاه و رتبه بندی صفحه مورد نظر در گوگل، بالاتر رفته تا در نهایت در مکان مورد نظر قرار بگیرد. معمولا هزینه ای که بابت هر کلیک روی صفحه مورد نظر به کاربر پرداخت می شود، از طرف سایتی که خواهان بهتر شدن رتبه اش در گوگل یا افزایش تعداد بازدیدهایش می باشد، پرداخت می شود.

 

 

۰ نظر ۲۸ شهریور ۹۹ ، ۱۷:۱۱
گوهر گوهرها
پنجشنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۹، ۰۳:۲۷ ب.ظ

پنج شغل پردرآمد و پولساز برای زنان

زمانی که از شغل خانم ها صحبت می شود بی اختیار ذهنمان به طرف مشاغل خانگی و کسب و کارهایی که خانم ها می توانند در منزل انجام دهد می رود مثل مشاغلی از نوع خیاطی ، قالی بافی ، شیرینی پزی ، ترشی انداختن ، غذاهای خانگی و.... و یا به مشاغلی مثل معلمی ، پرستاری ، منشی و... در اداره و شرکت های رود

البته هر کدام از این مشاغل ارزشمند ، قابل احترام و دارای کسب درامد مناسبی می باشد ولی در این مقاله و مجال منظورمان چیز دیگری است

برخی از مشاغل هستند که بسیار پردرآمد و پول ساز بوده و زنان در کنار مردان توانایی انجام ان را دارند و می توانند این مشاغل پول ساز را داشته باشند .

نکته مهم اینکه یادگیری شیوه کسب درآمد زنان ایرانی این امکان را به انها می دهد تا روشهای مختلف را اجرایی کرده و توانایی بالای خود را در جامعه به همگان نشان دهند.

با این مقدمه کوتاه پنج شغل پردرآمد و پولساز برای زنان ایرانی عبارتند از:

1- آرایشگری و زیبایی

در روزگاری که زیبا بودن و زیبا دیده شدن برای همه ما پر اهمیت است، بسیاری از خانم ها مدت زمان زیادی از وقت خود را در آرایشگاه ها می گذرانند. علاوه بر آن هر روز بر تعداد و تنوع روش های زیبایی مانند کاشت ناخن، اکستیشن و. . . افزوده شده و این امر باعث جذب بیشتر خانم ها به آرایشگاه ها می شود. کافی است شما مدت کوتاهی حدود یک تا دو سال را به یادگیری حرفه آرایشگری اختصاص دهید. سعی کنید در این مدت توانایی های خود را ارتقا دهید تا صاحب یکی از مشاغل پر درآمد ایران شوید. خانم «ش» با ۲۰ سال سابقه در این حرفه می گوید:«کافی است فرد پس از دوره دیدن با اصول اولیه کار آشنا باشد. اگر در زمینه ای کمی ضعیف است همکاری را انتخاب کند که در آن زمینه مهارت دارد تا با همکاری یکدیگر آرایشگاه را اداره کنند.
هر چند هزینه روزانه آرایشگری نسبتا زیاد است اما به نسبتی که لوازم کار ما گران می شود، هزینه ای که از مشتریان دریافت می کنیم بالا می رود. »مزیت مثبت این حرفه علاوه بر درآمد بالا، محیط شغلی آرام و به دور از خطرات و گرما یا سرمای محیط بیرون است. از معایب این حرفه می توان به این موضوع اشاره کرد که شما باید بعد از اتمام دوره آموزش آرایشگری، اقدام به افتتاح آرایشگاه کنید. هزینه های اولیه که شامل اجاره مکانی مناسب، لوازم آرایشی بهداشتی و... می شود هم نسبتا زیاد است اما درصورتی که مراحل را دقیق و درست طی کنید، استقبال از آرایشگاه شما درآمدی فوق العاده برای تان درپی دارد.

2- پزشکی

پزشکی یکی دیگر از مشاغل پر درآمد است. سلامت جسم و بدن همیشه برای افراد مهم است و مردم همیشه، حتی بدون آنکه خود بخواهند به پزشکان نیاز دارند. علاوه بر آن این روزها بازار جراحان زیبایی و متخصصان پوست و زیبایی داغ داغ است و تعداد مراجعه کنندگان آنها هر روز بیشتر از روز قبل است. البته ناگفته نماند که دستیابی به این شغل نیاز به تلاش و صبر و حوصله بیشتری دارد. خانم «ف. شاه بختی» که ۱۱ سال است در این زمینه و در حوزه دندان پزشکی فعالیت می کند، می گوید: «اگر خانمی احتمال دهد که بعد از گرفتن مدرک به دلیل جنسیتش مراجعه کننده زیادی ندارد، کاملا در اشتباه است. من از اوایل کارم مراجعه کننده داشتم و از درآمدم راضی هستم.

 

3- عکاسی

رفتن عکس یادگاری در مناسبت های مختلف همیشه مورد علاقه مردم بوده است. ممکن است به دلیل عرضه گوشی های دوربین دار و دوربین های عکاسی خانگی در بازار، این تصور وجود داشته باشد که مردم دیگر به آتلیه های عکاسی مراجعه نمی کنند، در صورتی که این تصور کاملا اشتباه است و گذر اکثر مردم حداقل چند بار در زندگی خود برای داشتن عکس حرفه ای به آتلیه های عکاسی می افتد. برای رسیدن به این حرفه کافی است در یکی از کلاس های آموزش عکاسی، که در این روزها تعداد آنها هم کم نیست، شرکت کرده و در طول کلاس مهارت خود را بالا ببرید. ممکن است در ابتدا هزینه کلاس و تهیه دوربین عکاسی بالا به نظر برسد اما فراموش نکنید این هزینه یک سرمایه گذاری است.
کافی است پشتکار و ابتکار به خرج دهید تا مردم با دیدن چند نمونه از کارهای شما برای اینکه از آنها عکس بندازید در صف باشند. در این صورت شما ۱۰ برابر هزینه اولیه خود درآمد کسب می کنید. از نظر خانم «ح. حسینی» که ۴ سال است آتلیه تخصصی دارد، مزیت این حرفه در این است که عکاس قادر است مشتریانش را خودش انتخاب کند و هیچ مراجعه کننده آقایی را نپذیرد. هزینه روزانه آن کم است و کافی است یک دوربین حرفه ای بخرید و تا چندین سال از آن استفاده کنید. کاهش تعداد مراجعه کنندگان در ماه های خاص سال و هزینه های ارتقا دادن ابزار کار نکته منفی این شغل محسوب می شود.

4- وکالت

پیشنهاد شغل وکالت به دلیل تقاضای مشتری​ها کمی غم انگیز به نظر می رسد اما حقیقت همیشه تلخ بوده و بسیاری از افراد در شرف طلاق نیاز به یک وکیل دارند. علاوه بر طلاق و جدایی،مردم برای مسائل دیگری مثل تقسیم ارث و میراث، کش مکش راجع به یک ملک و. . . نیازمند وکیل هستند. شاید قبول شدن در رشته حقوق برای بسیاری از ما کابوس باشد اما مسئله قابل توجه این است که آنچه در این رشته اهمیت دارد قبول شدن در آزمون وکالت بعد از دریافت مدرک لیسانس از هر دانشگاهی است. در کارت مشخصات هیچ وکیلی، دانشگاهی که او در آن مدرک گرفته ذکر نشده است. پس از آن کافی است در اولین پرونده حقوقی خود موفق شوید تا متقاضیان خواستار ملاقات با شما شوند.

5- مدیریت بیمه

دنیای امروز، دنیای حوادث غیر قابل پیش بینی است؛ به همین دلیل مردم برای محافظت کردن از جان و اموال خود همواره از بیمه استقبال می کنند. در صورتی که در یکی از رشته های مرتبط با مدیریت بیمه، دارای مدرک تحصیلی هستید می توانید پس از درخواست از مراکز بیمه، مدیر یکی از شعبه های دفاتر بیمه باشید. البته در صورتی که در این زمینه دارای مدرک تحصیلی نیستید هم نباید ناامید شوید. کافی است کمی صبر و پشتکار داشته باشید و بعد از شرکت در کلاس های آموزشی که توسط شرکت های بیمه برگزار می شود و جلب رضایت آنها صاحب دفتر بیمه شوید.

 

 

 

 

۰ نظر ۲۷ شهریور ۹۹ ، ۱۵:۲۷
گوهر گوهرها
چهارشنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۹، ۱۱:۱۹ ب.ظ

شیوه کسب درآمد از فیسبوک

شیوه کسب درآمد از فیسبوک

شبکه های اجتماعی اینقدر رشد کرده اند که وارد تمام شئون زندگی مردم شده و کاربران زیادی هستند که شب و روز را در آن می گذرانند ولی در این میان کسانی هستند که با تفکرات اقتصادی وارد می شوند و اتفاقا پول خوبی هم در می آورند

شبکه های اجتماعی به دلیل اقبال کاربران و بازدیدهای فراوان محل مناسب و عالی برای کسب درآمد می باشد . کسانی موفق هستند که از این اقیانوس بزرگ ماهی بزرگ خود را صید کنند .

دانستن شیوه ها و راهکارهای کسب درآمد از شبکه های اجتماعی می تواند مسیر حرکت و راههای کسب درآمد را تسهیل خواهد کرد . یکی از این شبکه های پربازدید فیسبوک است و شناخت روش کسب درآمد از فیسبوک می تواند چراغ راهی برای طالبان کسب پول و درآمد از این مسیر باشد.

 

فیس بوک یکی از سرویس های شبکه اجتماعی بسیار کاربردی پرخط می باشد که در ۴ فوریه سال ۲۰۰۴ میلادی کار خود را شروع نموده است، کاربران برای بهره‌گیری کامل از فیس‌ بوک باید در آن عضو شوند و نام‌نویسی انجام دهند.

بعد از نام‌نویسی این شرایط برای کاربران مهیا می شود که امکان ایجاد نمایه شخصی ، اضافه کردن دیگر کاربران به فهرست دوستان ، فرستادن و دریافت پیام و دریافت آگاه‌سازی از تغییرات دوستان خود ایجاد نماید.علاوه بر این موارد ، اضافه شدن به گروه‌های مورد علاقه، یافتن دوستان قدیمی، پسندیدن پست‌ها، بیان دیدگاه و دسته‌بندی دوستان از امکانات دیگر این سیستم است.

اگر می‌خواهید از طریق فیسبوک درآمد زایی را انجام دهید، ابتدا باید تعداد فالوورهای‌تان را افزایش دهید و به‌عنوان یک کسب و کار به حساب کاربریتان نگاه کنید، یکی از راههای کسب درآمد از فیس بوک لازم می باشد که یک صفحه‌ی را ایجاد کنید تا از طریق آن بتوانید مخاطبان بیشتری را جذب کنید .

درست کردن پروفایل فیسبوک به صورت حرفه ای بسیار الزامی می باشد،  وقتشان را برای صفحه ای که ظاهرش حرفه ای نباشد تلف نمی کنند، این موضوع را در نظر داشته باشید که اگر تعداد مخاطبانتان در فیسبوک بالا باشد می توانید از شرکت های بزرگ در ازای تبلیغات پول دریافت کنید

۰ نظر ۲۶ شهریور ۹۹ ، ۲۳:۱۹
گوهر گوهرها