آموزش کسب پول از اینترنت ، استخدام

استخدام ، یافتن کار ، کسب پول و درآمد اینترنتی و خانگی

آموزش کسب پول از اینترنت ، استخدام

استخدام ، یافتن کار ، کسب پول و درآمد اینترنتی و خانگی

معرفی استخدام , اخبار و آگهی استخدامی و کاریابی ، راههای کسب درآمد و پول از اینترنت ، کارآفرینی , کسب درآمد خانگی , بازاریابی ، کسب درآمد از شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها ، کسب درآمد با فروش فایل , اشتراک گذاری , کوتاه کننده لینک ، کسب درآمد کلیکی , پاپ آپ , همکاری در فروش ، کسب درآمد برای زنان و دختران ، موفقیت , انگیزه و علاقه در کسب درآمد
پنجشنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۵، ۰۷:۴۹ ق.ظ

تعیین سنگ مناسب افراد

تعیین سنگ مناسب افراد

هر یک از سنگها مبین انرژی یکی از سیارات 9 گانه‌ای است که در منظومه شمسی وجود دارند و در دانش ستاره بینی ودایی (جیوتیش) مورد بررسی و تحلیل قرار می‌گیرند.

هر یک از سنگها مبین انرژی یکی از سیارات 9 گانه‌ای است که در منظومه شمسی وجود دارند و در دانش ستاره بینی ودایی (جیوتیش) مورد بررسی و تحلیل قرار می‌گیرند. بنابراین برای تعیین سنگ مناسب هر فرد، ابتدا یک جیوتیشی باید نمودار تولد فرد را استخراج کرده و سپس با تحلیل چارت تاثیرات انرژیهای سیاره‌ای را بر وی مشخص کند.
به این ترتیب می‌توان سیاراتی که ضعیف یا قوی هستند را تشخیص داد و از آنجا که هر کدام از آنها پتانسیل و نیرویی را در ما احیا می‌کند (مثلاً خورشید به اعتماد به نفس و سلامت قلب یا ماه بر احساسات و ...)، در صورتی که ضعیف باشند می‌توان از سنگهای مناسب جهت تقویت آنها استفاده کرد. به این ترتیب سنگها هم بر شفای ذهن و بر شفای بدن ما اثر خواهند گذاشت.
پس از مشخص شدن حوزه تاثیرات انرژیهای سیاره‌ای، جیوتیشی می‌تواند براساس تحلیل چارت موارد زیر را برای بومی مشخص کند:
1) استفاده از چه سنگهایی مناسب است.
2) استفاده از چه سنگهایی مناسب نیست.
3) در چه دوره زمانی استفاده از کدام سنگها مناسب ترند.
4) کدام سنگها در چه زمینه‌هایی برای فرد مفید هستند. به عنوان مثال سنگ سلامتی، موفقیت و شانس، پرستیژ کاری و موفقیت شغلی، جذابیت، خلاقیت و غیره.
5) وزن مناسب برای سنگ.
6) جنس پایه مورد استفاده برای سنگ (طلا، نقره و غیره)
7) سنگ در کدام انگشت از کدام دست باید استفاده شود.
8)سنگ از چه زمانی باید استفاده شود.
همچنین از آنجا که هر سیاره در دوره زمانی مشخصی بر زندگی فرد حاکمیت دارد پس از اتمام هر دوره زمانی، جیوتیشی می‌تواند سنگ مورد نیاز برای دوره زمانی بعدی را برای فرد مشخص کند.

مقالات مشابه:

اثرات جواهرات و تاریخ تولد

جدول سنگ های ماه تولد

خواص سنگ ماه تولد

تاثیر سنگ ماه تولد در باور مردم باستان

زمرّد : جواهر عشق و تولد دوباره

۹۵/۰۸/۲۷

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی