آموزش کسب پول از اینترنت ، استخدام

استخدام ، یافتن کار ، کسب پول و درآمد اینترنتی و خانگی

آموزش کسب پول از اینترنت ، استخدام

استخدام ، یافتن کار ، کسب پول و درآمد اینترنتی و خانگی

معرفی استخدام , اخبار و آگهی استخدامی و کاریابی ، راههای کسب درآمد و پول از اینترنت ، کارآفرینی , کسب درآمد خانگی , بازاریابی ، کسب درآمد از شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها ، کسب درآمد با فروش فایل , اشتراک گذاری , کوتاه کننده لینک ، کسب درآمد کلیکی , پاپ آپ , همکاری در فروش ، کسب درآمد برای زنان و دختران ، موفقیت , انگیزه و علاقه در کسب درآمد
دوشنبه, ۱۵ آذر ۱۳۹۵، ۱۱:۱۲ ق.ظ

سنگهای قیمتی رنگی و حلقه‌های نامزدی

 سنگهای قیمتی رنگی و حلقه‌های نامزدی

براساس سنت قدیم، یاقوت سرخ را برای چشم روشنی تولد دختر و زمرد را برای چشم روشنی تولد پسر هدیه می‌برند.

یاقوت کبود به زمان سنگهای قیمتی، مظهری از صداقت، وفاداری و حقیقتاست. حلقه‌های نامزدی سنگهای قیمتی رنگی شهرت خود را مدیون رشد فزایندهاستقبال و قدردانی از سنگهای قیمتی رنگی در سبکهای جدید جواهرات اعلاهستند...

اگرچه امروزه حلقه‌های نامزدی و عروسی مزین به سنگهای قیمتی رنگی متداول نیست اما استفاده از این قبیل حلقه‌ها از دیرباز ...

اگرچه امروزه حلقه‌های نامزدی و عروسی مزین به سنگهای قیمتی رنگیمتداول نیست اما استفاده از این قبیل حلقه‌ها از دیرباز محبوب خانواده‌هایسلطنتی اروپایی بخصوص شاهزادگان جوانی همچون پرنسس دیانا Princess Diana ولیدی سارا فرگوسن Lady Sarah Ferguson بوده است.

قدمت و ارزش سنگهایی همچون یاقوت سرخ و یاقوت کبود و زمرد به بیش ازهزاران سال قبل بازمی‌گردد و سابقه آنان بیش از دیگر سنگهاست. اکنون اینسنت ارزشمند رواج یافته و جزو پرطرفدارترین و محبوب‌ترین زیورآلات عروسیاست. امروزه شاهد آن هستیم که خانمها بیشتر تمایل به خرید حلقه‌های نامزدیمزین به سنگهای قیمتی رنگی دارند.

یاقوت کبود Sapphire یکی از متداول‌ترین و محبوب‌ترین و پرطرفدارترینانتخاب‌ها برای تهیه حلقه نامزدی مزین به سنگهای قیمتی رنگی است و پس ازآن یاقوت سرخ Ruby و زمرد در ردیف دوم و سوم قرار دارند.

براساس سنت قدیم، یاقوت سرخ را برای چشم روشنی تولد دختر و زمرد را برای چشم روشنی تولد پسر هدیه می‌برند.

یاقوت کبود به زمان سنگهای قیمتی، مظهری از صداقت، وفاداری و حقیقتاست. حلقه‌های نامزدی سنگهای قیمتی رنگی شهرت خود را مدیون رشد فزایندهاستقبال و قدردانی از سنگهای قیمتی رنگی در سبکهای جدید جواهرات اعلاهستند.

امروزه با توجه به گرایش هرچه بیشتر مد به سوی رنگها و انعکاسروحیات افراد در مقایسه با اهداف و پیام طراحان، زنان جواهراتی را به خودمی‌آویزند که بیانگر روحیات و احساسات درونی خودشان باشد. در میانحلقه‌های نامزدی، انتخاب حلقه‌ای که مزین به سنگ قیمتی رنگی باشد، بیشتربه زوجهای مسن‌تر و باتجربه‌تر و فکورتر بازمی‌گردد.

زیرا چنین زوج‌هاییقادر به درک سابقه تاریخی رمانتیک این سنگها بوده و متوجه این نکته مهمهستند که انتخاب چنین حلقه‌ای به معنای ایجاد سطح متعالی‌تری از عشق وعواطف( چه به صورت سنتی و چه به صورت فردی ) است .


مقالات مشابه :

مدیتیشن در حلقه کریستال سنگ

اولین حلقه ازدواج

خواص درمانی انواع انگشتر و عطر

عکس گوهر و جواهرات : انگشتر مالاکیت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی