آموزش کسب پول از اینترنت ، استخدام

استخدام ، یافتن کار ، کسب پول و درآمد اینترنتی و خانگی

آموزش کسب پول از اینترنت ، استخدام

استخدام ، یافتن کار ، کسب پول و درآمد اینترنتی و خانگی

معرفی استخدام , اخبار و آگهی استخدامی و کاریابی ، راههای کسب درآمد و پول از اینترنت ، کارآفرینی , کسب درآمد خانگی , بازاریابی ، کسب درآمد از شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها ، کسب درآمد با فروش فایل , اشتراک گذاری , کوتاه کننده لینک ، کسب درآمد کلیکی , پاپ آپ , همکاری در فروش ، کسب درآمد برای زنان و دختران ، موفقیت , انگیزه و علاقه در کسب درآمد
چهارشنبه, ۸ دی ۱۳۹۵، ۰۷:۴۹ ق.ظ

مروارید ،جواهری از کلاسیک تا مدرن

مروارید ،جواهری از کلاسیک تا مدرن

مرواریدها علاوه بر داشتن رنگ‌هایی متنوع از جلمه سفید براق، رنگ‌مایه‌هایی از آبی و نقره‌ای گرفته تا صورتی، مسی و حتی طلایی، دراندازه‌ها و اشکال مختلفی دیده می‌شوند و تحت تأثیر این خصوصیات قیمت‌هایمتفاوتی می‌یابند...

به منظور ادامه حیات فردی و اجتماعی انسان در روی کره زمین و رفع نیازهای ویژه‌اش، منابع و معادن متنوع و متعددی به صورت ...

به منظور ادامه حیات فردی و اجتماعی انسان در روی کره زمین و رفع نیازهای ویژه‌اش، منابع و معادن متنوع و متعددی به صورت دست‌نخورده درطبیعت وجود دارد که ازجمله می‌توان به ذخایر فراوان نفتی، ذغال سنگ، آهن ومس در آن اشاره کرد، معادنی که علاوه بر کاربرد در دیگر صنایع، در تولید وساخت جواهرآلات نیز در مورد استفاده قرار گرفته و طی قرون متمادی در قلمرومزبور به رشد و تکامل رسیده است.

سنگ‌های ذی‌قیمت و فلزات گرانبها در هر عرصه و دوره‌ای این امکان را به مردان و زنان داده است تا در قالب جواهراتی فاخر و لوکس، خود را زیبا جلوهدهند. علاقه ذاتی انسان به خود تا حدی است که سعی دارد علاوه بر در نظرگرفتن جنبه‌های کاربردی و مفید پوشاک یا هر کالای دیگری به تأثیر آن بهروی موفعیت اجتماعی و سطح رفاه شخصی نیز توجه داشته باشد.

در این میان مروارید می‌تواند نقش مؤثری در‌ آراستگی فرد داشته باشد. مروارید‌ها جواهراتی سحرآمیز، ارگانیک، گرانبها به‌شمار می‌آیند. از طرفینحوه شکل‌گیری و به‌وجود آمدن مروارید نیز با دیگر سنگ‌های گران‌قیمتمتفاوت به‌نظر می‌رسد، زیرا تنها صدف‌ها هستند که چنین جواهراتی را درخودپرورش می‌دهند و انسان‌ها را مزین می‌کنند.

مرواریدها علاوه بر داشتن رنگ‌هایی متنوع از جلمه سفید براق، رنگ‌مایه‌هایی از آبی و نقره‌ای گرفته تا صورتی، مسی و حتی طلایی، دراندازه‌ها و اشکال مختلفی دیده می‌شوند و تحت تأثیر این خصوصیات قیمت‌هایمتفاوتی می‌یابند.

امروزه چهار نمونه مشهور مروارید در دنیا وجود دارد که شامل: “اکویا Akoya“، فرش و اتر Feshwater “، ساوت سی Sauthsea“ و ”تاهیتی Tahitian“ می‌شود.

راهنمای خرید علاوه بر آموزش شما در زمینه خرید، مشوق شما نیز در امرتهیه مرواریدهای مرغوب به‌شمار می‌رود و در عین حال اطلاعات قابل توجهی رادرباره گوهرهای گرانبهای مزبور در اختیارتان قرار می‌دهد.

 - ساوت سی Southsea

مشهورترین مروارید جهان را بیشتر می‌توان در قالب رنگ‌هایی کرمی و طلایی یافت.

درصورتی که درشت بودن دانه‌های مروارید را به معنای بهتر بودن آنهاتعبیر کنیم، در نتیجه می‌توانیم مروارید‌های ”ساوت سی“ را در این طبقهقرار دهیم. به‌منظور ارضاء خواسته‌های مشتریان و پاسخ به تقاضای روزافزونآنها، عرضه مرواریدهایی درشت‌تر از مرواریدهای ”اکویا“ مدنظر قرار گرفت وکشت و پرورش آنها ابتدا در استرالیا و برمه و سپس در اندونزی و فیلیپینمتداول شد.

رشد و شکوفایی صنعت جواهرات، موجب تخصصی شدن این رشته در میانتولیدکنندگان شده‌است. به‌طوریکه هم اکنون، اندونزی و فیلیپین در زمینهتولید مرواریدهای کوچک ۱۰ میلی‌متری و یا حتی کوچک‌تر از آن و استرالیا درساخت مرواریدهای ۱۵ میلیمتری و بزرگ‌تر به فعالیت مشغولند.

مرواریدهای پرورشی ”ساوت سی“ به سفیدی برف در اندازه‌های ۹ الی ۱۷میلی‌متری در درون صدف “پینگ تاداماکسیما Pinctada Maxima “ شکلگرفته‌‌اند که لبه‌های سفید رنگی دارد و در آب‌های گرم اقیانوس‌ها کشتمی‌شوند.مدل دیگری از این صدف که دارای لبه‌هایی زرد رنگ است، مرواریدهای طلاییرنگ را به‌وجود می‌آورد که از جمله نادرترین نمونه‌های پرورشی محسوبمی‌شوند.

در چهار دهه اخیر مرواریدهای “ساوت سی” در دسترس عموم قرار داشته‌است. گروهی از تولید‌کنندگان تلاش نموده‌اند تا علاوه بر تسهیل شرایط دسترسی بهاین نوع مروارید به مرغوبیت آن نیز توجه داشته باشند. مروارید “ساوت سیبه شکل‌های مختلفی از جمله مدور، باروک نیز دیده می‌شود که نمایی ازمروارید درشت را با داشتن قیمت‌هایی مناسب به نمایش می‌گذراند.

از آنجا که حلقه‌هایی مزین به درشت‌ترین و مدورترین مرواریدهای “ساوتسی” ممکن است ده‌ها الی صدها هزار دلار قیمت داشته باشند، بهتر است که باخرید آنها از جواهرفروش گواهینامه‌ای دال بر تأیید اصلیت آن دریافت کنید.

 - مروارید تاهیتی Tahitian pearl

مرواریدهای دودی رنگ و دل‌انگیز که با رنگ‌های پرجاذبه و چشمگیر خود دید همگان را به خود جلب می‌کند..

صدف لب مشکی”پینک‌تا‌دامارگارین‌فراPinctada margaritifera “ به‌وجودآورنده یکی از گرانبهاترین مرواریدهای تاهیتی است که از آن ”مرواریدپرورشی تاهیتی“ یاد می‌شود. این صدف ظاهر چندان زیبایی ندارد و ممکن استموجب ترس بسیاری از اطرافیان و حتی ماجراجویان این نوع جواهر شود. امادرصورتی که از مکان کشت این‌گونه صدف‌ها به‌خوبی مراقبت شود می‌توان یکیاز مشهورترین و شفاف ‌ترین مرواریدهای جهان را تولید کرد.

علاوه بر جلوه تحسین برانگیز رنگ‌های براق و تیره، اکثر مرواریدهایمرغوب تاهیتی ۹ الی ۱۷ میلی‌متر قطر داشته و جلای سطح آن رنگ‌های متنوعدیگری را از جمله بنفش، سبز و حتی برنزی به‌نمایش می‌گذارد.

باوجود اینکه جزایر دیگری از جمله اندونزی و فیلیپین در پرورش مرواریدتیره رنگ زیبایی “ساوت سی” به کمک “پینگ تادا مارگایتیفرا pintctada mararitifere “ دخالت دارند، اما در مجموع “تاهیتی” را بزرگ‌ترینتولیدکننده آن معرفی می‌کنند.

هنوز نمونه‌های مدور، ابریشمی و ظریف این مروارید، طرفداران بسیاردارد. با این وجود مدل‌های قطره اشک، باروک، کیشی keshi و تاهیتی نیزهواخواه بی‌شماری دارد. بهترین روش پرورش مروارید به عنوان صنعتی نوین در منطقه، توانسته استمرواریدهایی را با زیبایی فوق‌العاده اسرارآمیز و محسورکننده در آب‌هایگرم و لاجوردی رنگ اقیانوس آرام‌جنوبی تولید کند. مرواریدهای تاهیتی به رنگ‌های نقره‌ای براق، آبی زنگاری و بنفش چشم‌انداز دل‌انگیزی را به نمایش می‌گذارند.

مقالات مشابه مروارید :

مروارید عربی

سلطان‌ مروارید

مروارید ، گوهر عشق و شانس

مروارید گوهری قیمتی

خواص درمانی مروارید Pearl

خواص مروارید Pearl

مروارید سنگ متولدین خرداد، گوهر شانس‌ و نیکبختی‌

شناخت مروارید،گوهر دریا

خواص سنگ مروارید Perle

خواص درمانی مروارید

خواص درمانی و شفابخش مروارید

معرفی انواع مراورید ،شیوه شناخت مروارید اصلی از بدلی

سنگ قیمتی مروارید تاهیتی

گوهر قیمتی: مروارید آکویا

مروارید

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی