آموزش کسب پول از اینترنت ، استخدام

استخدام ، یافتن کار ، کسب پول و درآمد اینترنتی و خانگی

آموزش کسب پول از اینترنت ، استخدام

استخدام ، یافتن کار ، کسب پول و درآمد اینترنتی و خانگی

معرفی استخدام , اخبار و آگهی استخدامی و کاریابی ، راههای کسب درآمد و پول از اینترنت ، کارآفرینی , کسب درآمد خانگی , بازاریابی ، کسب درآمد از شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها ، کسب درآمد با فروش فایل , اشتراک گذاری , کوتاه کننده لینک ، کسب درآمد کلیکی , پاپ آپ , همکاری در فروش ، کسب درآمد برای زنان و دختران ، موفقیت , انگیزه و علاقه در کسب درآمد
سه شنبه, ۵ بهمن ۱۳۹۵، ۱۱:۳۹ ق.ظ

گل سینه ، گل سر ،سنجاق سینه

 گل سینه ، گل سر ،سنجاق سینه

قطعات برخی از سنجاق سینه ها از جمله سوزن و سر آن ها به طور مجزاریخته گری شده و سپس به یکدیگر وصل می شدند. اما سر برخی از آن ها به سوزنمتصل بود. این سنجاق سینه ها اغلب سنگ های گران قیمتی را در ناحیه سر بهنمایش می گذاشتند. حفاری ها هم چنین بیانگر کاربرد تکنیک های آبکاری هستند....

صرف نظر از درخشش آن ها در میان گیسوان یک زن زیبای " افزین Ephesians " جلوه دل انگیزشان بر روی جامه های شهروندان ...

صرف نظر از درخشش آن ها در میان گیسوان یک زن زیبای " افزین Ephesians " جلوه دل انگیزشان بر روی جامه های شهروندان شهر " تروی " یا شنل سربازانپرگاموم، می توان به این نکته پی بردکه این گل سینه یا گل سرها از دیر بازتا کنون جذابیت و زیبایی شان را حفظ کرده اند و هنوز زینت بخش چهره هایزیبا هستند.

گردنبند، حلقه و دستنبدها از زمان های بسیار قدیم برای زیباتر جلوهدادن انسان مورد استفاده قرار می گرفتند. در چنین شرایطی پرداختن به زیبایی و زیبا شناختی بیش از جنبه کاربردی اهمیت داشت . با این حال گلسینه و سنجاق ها علاوه بر جنبه تزیینی برای نگه داشتن لباس نیز به کاربرده می شدند.

به طوری که این ویژگی سبب گردید که به عنوان قطعات جواهرنشان مورد توجه قرارگرفته و به آن ها بهای بسیاری در بخش جواهرآلات دادهشود. از زمانی که برای اولین بار استفاده از پوست حیوانات به جای پوشاک متداول گردید، سنجاق ها و دیگر اشیا مشابه برای نگه داشتن لباس در مد نظرقرار گرفتند.

 البته در مراحل اولیه به طور احتمالی برای محکم نگه داشتن پوست حیوانات از سنجاق های چوبی استفاده می شد. اما با رواج صنعت ریسندگی،سنجاق های استخوانی کاربرد بیشتری یافتند. این سنجاق ها به طرز زیبایی وبا روش های گوناگونی کنده کاری می شدند. گرایش به ارایه طرح های مختلف سببگردید تا نمادهای تزیینی و تصویری متعددی عرضه شود. هم اکنون بسیاری ازموزه های ترکیه سنجاق های استخوانی را به نمایش گذاشته اند.

برنز، نقره وطلا نیز فلزات دیگری بودند که در ساخت سنجاق مورد توجه قرار میگرفتند.تکنیک های مورد نظر در ساخت سنجاق و گل سینه در دوران قدیم ملیلهکاری، قالب گیری و چکش کاری بود.

مکان های حفاری در ویرانه های شهر افسانهای تروی در منطقه آناتولی گویای وجود حفره های است که در ریخته گری سنجاقهای سینه مورد استفاده قرار می گرفتند. در این قالب ها تعدادی شفتاهنگ نیزمشاهده می شود. برای قالب گیری یک یا دو شیوه به کار می رفت. ریخته گری بهروش پرسازی و قالب سازی از جمله روش های کاربردی در طی این دوران محسوب میشدند.

قطعات برخی از سنجاق سینه ها از جمله سوزن و سر آن ها به طور مجزاریخته گری شده و سپس به یکدیگر وصل می شدند. اما سر برخی از آن ها به سوزنمتصل بود. این سنجاق سینه ها اغلب سنگ های گران قیمتی را در ناحیه سر بهنمایش می گذاشتند. حفاری ها هم چنین بیانگر کاربرد تکنیک های آبکاری هستند.

 در تپه های مدفون شده " کل تپی " KÜltape در نزدیکی شهر " قیصری " Kayseri سنجاق سینه های برنزی که با طلا آب دیده شده اند، یافت گردیدهاست. ما هم چنین نمونه های را یافتیم که در ساخت آن ها از تکنیکگرانیولیشن استفاده شده بود. دو تمدن آناتولی مفتخر به داشتن گل سینه هایفلزی هستند.

" اورارتو " Urarto سنجاق های صاف و مسطحی را عرضه می نمودندکه هنوز نحوه ساخت و تزیینات سر آن ها ما را شیفته خود می سازند. فریجینها Phrygians سردمدار " فیبولی " Fibulae (نوعی سنجاق سینه ) هستند

مقالات مشابه تاریخچه جواهرسازی :

تاریخچه زرگری و جواهر سازی

تاریخچه گوهرها و سنگ های قیمتی

تاریخچه سنگها و گوهرها

تاریخچه سنگ قیمتی گارنت

تاریخچه الماس

تاریخچه گوهر هماتیت

تاریخچه گوهر ها و سنگهای قیمتی

تاریخچه گوهرها و جواهر و سنگ‌های قیمتی

آموزش جواهر سازی

الکتروفرمینگ و‌ آبکاری در جواهرسازی

گوهر و جواهرسازی در ایران

آموزش جواهرسازی ، پنج گام جواهرکار شدن

لزوم توجه به صنعت جواهرسازی و گوهر ها

وضعیت صنعت جواهرسازی ایران

ابزار و وسایل جواهرسازی و گوهر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی