آموزش کسب پول از اینترنت ، استخدام

استخدام ، یافتن کار ، کسب پول و درآمد اینترنتی و خانگی

آموزش کسب پول از اینترنت ، استخدام

استخدام ، یافتن کار ، کسب پول و درآمد اینترنتی و خانگی

معرفی استخدام , اخبار و آگهی استخدامی و کاریابی ، راههای کسب درآمد و پول از اینترنت ، کارآفرینی , کسب درآمد خانگی , بازاریابی ، کسب درآمد از شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها ، کسب درآمد با فروش فایل , اشتراک گذاری , کوتاه کننده لینک ، کسب درآمد کلیکی , پاپ آپ , همکاری در فروش ، کسب درآمد برای زنان و دختران ، موفقیت , انگیزه و علاقه در کسب درآمد
پنجشنبه, ۱۷ مهر ۱۳۹۹، ۰۳:۱۷ ب.ظ

معرفی تبلیغات پاپ آپ

معرفی تبلیغات پاپ آپ

همه می دانیم که دیده شدن بهترین راه برای شناخته شدن و رونق گرفتن یک کسب و کار به شمار می آید. اما نکته ی مهم این است که این دیده شدن به سادگی امکان پذیر نیست. استراتژی های دقیق و درستی جهت تبلیغ شدن و شناخته شدن کالا و خدمات خود به کار بست. برای تحقق یافتن امر موفقیت در کسب وکار، تبلیغات در فضای مجازی و تبلیغات اینترنتی می تواند یک راه امن و ارزان قیمت به شمار آید. ضمن اینکه افراد زیادی به کسب درآمد از پاپ آپ تبلیغاتی می اندیشند.

فضای گسترده ی مجازی بستری فراهم آورده که شما می توانید به سادگی و با چند کلیک محصول مورد نظر خود را بیابید حتی اگر در آن سر دنیا باشد. پس دیده شدن در این فضای گسترده هم بسیار دشوار است و هم می تواند در صورت تحقق سود بسیاری را عاید شما گرداند.

تبلیغات پاپ آپ چیست ؟

درباره فواید تبلیغات پاپ آپ بین کارشناسان بحث است . با این حال یکی از موثر ترین راه های تبلیغات امروزی استفاده از پاپ آپ در سایت ها می باشد. در این نوع تبلیغات به هنگام ورود به یک سایت، صفحه ای با طراحی جذاب توجه مخاطب را به خود جلب می کند. این کادرکوچک می تواند حاوی اطلاعاتی از نوع محصول سایت باشد ویا حتی می تواند حاوی یک پیام برای کاربر باشد. این پیغام هرچه جذاب تر و با طراحی منحصر به فرد تری به نمایش در آید، مخاطب بیشتر به آن جلب و مجاب به کلیک بر روی پاپ آپ می شود.

بیشتر ما علاقه ای به کلمه پاپ آپ نداریم زیرا یاد چیزهایی میافتیم که دوست نداریم_ درست مانند زمانی که مادرشوهر شما تصمیم می گیرد صبح زود به خانه شما بیاید و مزاحم خواب شما شود، یا زمانی که در هنگام خروج از سایت یک پیام ترسناک روی صفحه شما نمایش داده می شود .
شاید برای خلاص شدن از دست مشکلات با مادرشوهر خود به یک روانشناس نیاز داشته باشید اما برای راحت شدن از دست پیام های مزاحم ما اینجا هسنتم تا کمکتان کنیم. امروز قصد داریم تا در مورد تبلیغات پاپ آپ صحبت کنیم- همان تبهکاران بدنام دنیای مجازی- این بار میخواهیم شما را با جنبه جدیدی از این دست تبلیغات آشنا کنیم_ جنبه ای که دید شما را نسبت به تبلیغات پاپ آپ دگرگون خواهد کرد.

آمار شگفت انگیز تبلیغات پاپ آپ

طبق محاسبات انجام شده 99% افرادی که وارد یک وبسایت می شوند، بدون انجام خرید از آن خارج می شوند. بدیهی است که آمار مربوط به وبسایت های فروشگاهی می باشد، با این حال آماری کلی از رفتار افراد در وبسایت ها در اختیار شما است، که طبق آن متوجه شدید که 99% افراد در اولین بازدید از سایت شما خرید نمی کنند، حالا برای ترغیب آن ها به یازدید دوباره از سایت شما و خرید چه باید کرد؟

حالا نفس عمیقی بکشید، زیرا آمار همچنین مبنی بر این موضوع است که  75% از افراد سایت را ترک می کنند زیرا خرید خود  را به روز دیگری موکول کرده اند و قصد دارند روز دیگری برای خرید بیایند. اولین بازدید آن­ها از وبسایت فقط برای بازدید از اجناس است نه خریدن آن­ها. در این صورت اگر زمانی که آن­ها در حال مرور کردن وبسایت شما هستند یک آگهی هوشمندانه و مرتبط برایشان باز شود، می تواند توجه آن ها جلب کرده و منجر به خرید شود.

زمانی که با جلب توجه فرد به سمت مسئله ­ای غیر منتظره به صورت اساسی الگوی فکری عادی او را مختل می­کنید، این کار باعث می­شود که اولین تأثیرگذاری مناسب صورت گیرد. هرچند، باید با احتیاط عمل کنید زیرا این تکنیک فقط زمانی روی مشتری اثر می­گذارد که پنجره­ تبلیغاتی شما به درستی طراحی شده باشد و از همه مهم تر با شخص مرتبط باشد. اگر الگوی قطع شما که به پاپ آپ معروف است یکی از مشکلاتی را که ممکن است مشتری با آن دست به گریبان باشد حل کند، یعنی شما در جلب توجه مشتری و تبدیل مشتری احتمالی به مشتری واقعی موفق بوده اید.

فرض کنید که وارد وبلاگ Copy Hackers شده اید، بله مجذوب این وبلاگ شده اید، اما در واقع بدون جست و جوی آگاهانه به دنبال نکاتی هستید، سپس پنجره­ تبلیغاتی (پاپ آپ) که در وبلاگ Copy Hackers  باز می­شود کار خود را انجام می­دهد، زیرا دقیقاً همان چیزی که به دنبال آن هستید را در اختیارتان قرار می­دهد.

تبلیغات پاپ آپ موثر

به نظر نمی­رسد که همه­ پاپ آپ های تبلیغاتی به شکلی که گفته شد عمل کنند. پاپ آپ های تبلیغاتی در تمام زمان­ها به یک شکل عمل نمی­کنند و به همین خاطر باعث نگرانی بازاریابان هستند.

اگرچه منصفانه نیست که به خاطر تعداد کمی نمونه­ های اذیت کننده و نامربوط به طور کلی پاپ آپ را زیر سؤال ببریم. آن چه که اکنون بدان نیاز داریم این است که کد رفتاری مناسبی را که همه ­پاپ آپ­ ها باید از آن پیروی کنند تا تأثیر گذار باشند، تعریف کنیم.

قوانینی که همه­ پاپ آپ­ های تأثیرگذار باید از آن­ها پیروی کنند

وقتی صحبت از پنچره ­های تبلیغاتی (پاپ آپ­) می­شود باید چند قانون را در نظر بگیرید:

  • مدت زمانی که طول می­کشد تا بازدید کننده از سایت شما بازدید کند و زمانی که پنجره­ تبلیغاتی در مقابل بازدید کننده باز می­شود واقعاً حائز اهمیت است. اگر پنجره­ تبلیغاتی خیلی زود باز شود بازدید کننده شوکه می­شود و فرصت فروش شما از دست می­رود و اگر پنجره­ تبلیغاتی بسیار دیر باز شود ممکن است به طور کلی شانس نمایش آن را از دست بدهید.
  • این امکان را در اختیار بازدیدکنندگان قرار دهید که بتوانند به راحتی پنچره تبلیغاتی را ببندند، دکمه­ ی بستن تبلیغات را مخفی نکنید زیرا هیچ کس دوست ندارد وقت خود را صرف گشتن به دنبال محل بستن تبلیغات کند، و بنابراین تنها کاری که انجام می­دهند ترک کردن وبسایت شما است.
  • پاپ آپ شما چند مرتبه ظاهر می­شود، آیا یک بازدید کننده بیش از یک بار آن را می­بیند؟
  • فراخوان یا call to action موجود در پاپ آپ شما باید بتواند توجه افراد را جلب کند و به درستی بیان شود.

نمونه پاپ آپ های موفق و موثر

من به شخصه یکی از طرفداران پر و پا قرص مطالعات موردی هستم زیرا اگر بخواهم درباره­ی همه­ی مزایای پاپ آپ های صحبت کنم نفس کم می­آورم بدون این که بتوانم شما را متقاعد کنم. اما اگر یک یا دو نمونه مطالعه­ی موردی را در مقابلتان قرار دهم، می­روید و در عرض چند دقیقه پنجره­ تبلیغاتی مخصوص خود را طراحی می­کنید.

آشپزخانه ­لبنانی Mama: در سپتامبر 2012 یک وبلاگ ارائه دهنده­ی دستورات آشپزی با استفاده از گزینه ای در پاپ آپ های تبلیغاتی از کاربران می­خواست که در وبلاگ عضو بشوند. وقتی این پاپ آپ های تبلیغاتی فقط به مدت یک ماه نمایش داده شدند، آمار عضویت در وبلاگ از روزی یک نفر به روزی 10 نفر افزایش یافت.

 

زمانی که وبسایت WP Beginners فقط برای بعضی از پست­ها و نه برای همه­ی صفحات وبسایت خود، از پاپ آپ های تبلیغاتی هنگام خروج (یعنی پنچره­های تبلیغاتی که هنگام خروج بازدید کننده از وبسایت در مقابلش باز می­شوند) استفاده کرد اعضای وبسایتش از 70-80 عضو در روز به 445-470 عضو در روز رسید.

 

آیا متقاعد شدید؟

بسیار خوب! اکنون زمان آن رسیده تا با انواع تبلیغات پاپ آپ آشنا شوید.

پاپ آپ های تبلیغاتی حاوی پیشنهاد

پاپ آپ های تبلیغاتی حاوی پیشنهاد آن­هایی هستند که به کاربران چیزهای رایگانی مانند یک کتاب الکترونیکی یا مقاله­ی سفید را پیشنهاد می­دهند. شما در ازای گرفتن آدرس ایمیل کاربران به آن­ها چیزهای رایگان پیشنهاد می­دهید. بله، درست است که خدماتی رایگان ارائه می­دهید اما مشترکینی نیز به دست می­آورید.

 

پاپ آپ های تبلیغاتی هنگام خروج

این نوع پاپ آپ های تبلیغاتی با استفاده از ردیابی حرکات ماوس و دیگر متغیرها تشخیص می­دهند که کاربر چه زمانی قصد خروج از صفحه­ی وب را دارد و به محض این که متوجه زمان خروج می­شوند پنجره­ تبلیغاتی باز می­شود. نیل پاتل از پنجره­ های تبلیغاتی هنگام خروج از وبسایت استفاده کرد و تا 46% اعضا را افزایش داد.

 

پاپ آپ های تبلیغاتی ناخوشایند

امروزه بسیاری از وبسایت­ها به استفاده از پنجره­ های تبلیغاتی ناخوشایند عادت کرده­ اند. این پاپ آپ ها دارای فراخوان های بزرگ (CTA) و حاوی متونی هستند که ادعا می­کنند می­دانند چه چیزی برای شما بهتر است یا مواردی شبیه به این.

 

اگر می­خواهید با استفاده از پاپ آپ های تبلیغاتی مشتریان احتمالی را به مشتریان واقعی تبدیل کنید به یاد داشته باشید که زمان به نمایش درآمدن آن بی نهایت مهم است. بعضی از مطالعات نشان می­دهند که پنجره ­های تبلیغاتی که پس از 5 ثانیه به نمایش در می­آیند بالا ترین مقدار ثبت نام را دارند. با این حال، هر صنعتی متفاوت است و به همین دلیل شما باید زمان مناسب برای به نمایش درآمدن پنجره­ تبلیغاتی را خودتان تست کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی